//

Artiesten ineens niet meer zichtbaar bij muziekspeler iPhone

Artiesten ineens niet meer zichtbaar bij muziekspeler iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleempje, sinds de update naar iOs 5 kan ik mijn artiesten niet meer zien in de muziekspeler. Ik kan de songtitels in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-01-12, 00:42
wezzzzzz wezzzzzz is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 18
Standaard Artiesten ineens niet meer zichtbaar bij muziekspeler iPhone

Ik heb een probleempje, sinds de update naar iOs 5 kan ik mijn artiesten niet meer zien in de muziekspeler. Ik kan de songtitels in iTunes aanpassen zoveel als ik wil, maar ik blijf de artiestnaam niet zien in de muziekspeler.
Heb ook al wat opgezocht op internet, maar daar is zeer weinig over te vinden.
Heeft er iemand misschien hetzelfde probleem of een oplossing hiervoor ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-01-12, 02:17
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Zijn je ID3-tags wel in orde? Een artiestennaam in de songtitel doet iTunes niks mee.
__________________
Wat is die zoekfunctie van dit forum toch heerlijk!
  #3  
Oud 18-01-12, 18:29
wezzzzzz wezzzzzz is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buur Bekijk bericht
Zijn je ID3-tags wel in orde? Een artiestennaam in de songtitel doet iTunes niks mee.
Euhm, kijk ik heb het probleem gekregen sinds ik de iPhone 4 zo'n dikke maand geleden kocht. Eerst had ik een 3gs waar ik probleemloos de artiesten kon zien in de muziekspeler. Maar nu kan ik de artiestennaam van een bepaalde song niet meer zien, terwijl het knal hetzelfde bestand is als van die op mijn 3gs... Dus ik neem aan dat er niets mis is aan het liedje. Ik heb dus al geprobeerd om via iTunes & via RMK>eigenschappen de artiestennaam in te geven, maar telkens zonder succes...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 herkent simkaart ineens niet meer? Guest-20200523230332 iPhone algemeen 4 14-09-13 20:09
Muziek: Covers staan wel bij Albums maar niet bij artiesten alonsofo1 Muziek, foto & video 0 15-01-12 13:07
Iphone ineens niet meer gejailbreaked? sannetjeislief Jailbreak apps en thema's 2 26-04-10 23:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:23.