SSL-ondersteuning discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft iemand een idee hoe je SSL-ondersteuning kunt activeren op de Iphone?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
SSL-ondersteuning
Heeft iemand een idee hoe je SSL-ondersteuning kunt activeren op de Iphone?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ooh mensen, gebruik de zoekfunctie even
Openssh installeren via installer, en dan staat ssh automatisch aangeschakeld. Dan kun je met BossPrefs het weer uit of weer aan zetten. Om de zoekfunctie te vinden heb ik even een screenshot voor je gemaakt, Ooh pardon dit gaat om SSL Verkeerd gelezen, kun je ook vinden via de zoekfunctie hoor
Iphone 3GS 16GB White - New Bootrom - 4.0 Jailbreaked and Unlocked Laatst gewijzigd door PauluS87; 10-04-08 om 17:02. |
|
|||
|
|||
Ach ja ik weet dat begrijpend lezen heel moeilijk is........maar ik krijg het niet gevonden !!!
ik heb al het hele forum afgezocht en kan nergens iets lezen over SSL verbinding. |
|
|||
|
|||
SSL werkt toch automatisch?
Ik moet het gebruiken binnen het universiteits netwerk en dat gaat prima. (Btw misschien moet je even naar https://imap.xxxxxx.xx gaan en dan continue klikken, dat wil misschien helpen. (Was bij mij de smtp server die soms dwars zat) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen verbinding via SSL | Ronan14 | iPhone algemeen | 3 | 17-02-15 12:29 |
Exchange met SSL Certificaat | dotcom | iPhone algemeen | 6 | 15-07-09 14:14 |
ssl | franing | iPhone algemeen | 1 | 26-10-08 00:16 |
Wi-Fi SSL exchange | Blackfire | Wi-Fi | 8 | 01-09-08 21:18 |
GMAIL SSl probleem | PriZe | iPhone algemeen | 6 | 19-08-08 19:29 |
|
|