iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   toegevoegde waarde van 5.01 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/109897-toegevoegde-waarde-5-01-a.html)

sjoef 17-01-12 13:37

toegevoegde waarde van 5.01
 
Hallo, ik ben een matige gebruiker van de iphone 4. Voornamelijk bellen en de ipod functie. Ik draai nog 4.3.5 en vraag mij af wat de toegevoegde waarde is van 5.01. Icloud e.d ga ik niet gebruiken. Ik ben bang voor fouten tijdens de update en een kortere accu-duur. Wat is jullie mening?

JoZ

jpwg001 17-01-12 13:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sjoef (Bericht 760619)
Hallo, ik ben een matige gebruiker van de iphone 4. Voornamelijk bellen en de ipod functie. Ik draai nog 4.3.5 en vraag mij af wat de toegevoegde waarde is van 5.01. Icloud e.d ga ik niet gebruiken. Ik ben bang voor fouten tijdens de update en een kortere accu-duur. Wat is jullie mening?

JoZ

iMessage als vrienden van je ook een iPhone hebben op iOS5. Verder een iets mooiere lay-out (ronde knoppen i.p.v. rechthoeken).

wouter1981 17-01-12 13:47

Kijk hier maar eens naar: Apple - iOS 5 - Nieuwe functies in iOS 5

Wallyİ 17-01-12 13:49

+ je zal op een gegeven moment toch moeten upgraden...

Kan je even goed nu doen...terwijl je nog kan jailbreaken...

Mijn gedacht...;)

jpwg001 17-01-12 13:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wallyİ (Bericht 760622)
+ je zal op een gegeven moment toch moeten upgraden...

Kan je even goed nu doen...terwijl je nog kan jailbreaken...

Mijn gedacht...;)

Hij is een matig gebruiker. Zal hij gaan JBen?

Wallyİ 17-01-12 13:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jpwg001 (Bericht 760625)
Hij is een matig gebruiker. Zal hij gaan JBen?

Als ie veel gebruikt maakt van de iPod functie juist wel...

Al was het maar om het geluidsniveau van de oortjes drastisch te verhogen...

Mijn gedacht...;)

XIII 17-01-12 14:00

Er zit een serieus lek in 5.0. Kwaadaardige Apps kunnen daar misbruik van maken.

In 5.0.1 lukt ze dat niet meer.

sjoef 17-01-12 14:13

ik zal zeker niet JBen. En het geluidsniveau van de ipod vind ik zeer acceptabel. Voor de 3 keer dat ik een message wil versturen gebruik ik nu Whatsapp. Draadloos syncen is ook niet echt interessant want hij moet toch ook opgeladen worden.

jpwg001 17-01-12 14:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sjoef (Bericht 760634)
ik zal zeker niet JBen. En het geluidsniveau van de ipod vind ik zeer acceptabel. Voor de 3 keer dat ik een message wil versturen gebruik ik nu Whatsapp. Draadloos syncen is ook niet echt interessant want hij moet toch ook opgeladen worden.

het notificatiesysteem vind ik wel erg fijn. Als je ergens mee bezig bent, komt een mailtje of berichtje niet storend binnen, waardoor je actieve app verstoord wordt.

Ik zou wel naar 5.0.1. gaan updaten.

Guest-20180925190238 17-01-12 14:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sjoef (Bericht 760634)
ik zal zeker niet JBen. En het geluidsniveau van de ipod vind ik zeer acceptabel. Voor de 3 keer dat ik een message wil versturen gebruik ik nu Whatsapp. Draadloos syncen is ook niet echt interessant want hij moet toch ook opgeladen worden.

Ik weet niet of je OS X 10.7.2 Lion gebruikt. Indien je dat wel doet dan zal je de verbeteringen, vooral qua veiligheid, die onder de motorkap van Lion zitten ook terugvinden onder motorkap van iOS 5.0.1

Maar het blijft altijd een persoonlijke voorkeur. Er zijn genoeg gebruikers die heel tevreden zijn met het oude Windows XP of OS X Tiger.

Succes verder :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:36.