//

Iphone 4 updaten naar 5.01 of niet?

Iphone 4 updaten naar 5.01 of niet? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Zoals velen onder ons ben ik de trotse eigenaar van een iphone 4 met software 4.3.3 geïnstalleerd. Ik lees overal slechte commentaren na ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-01-12, 09:56
LewisLester's schermafbeelding
LewisLester LewisLester is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 8
Standaard Iphone 4 updaten naar 5.01 of niet?

Hoi allemaal,
Zoals velen onder ons ben ik de trotse eigenaar van een iphone 4 met software 4.3.3 geïnstalleerd.
Ik lees overal slechte commentaren na de update van 5.01 dus ik ben er absoluut niet van overtuigd om de stap te zetten voor te update uit te voeren.

Nu was mijn vraag, mijn andere apple apparaten beschikken wel allemaal over de ios 5, als ik mijn iphone aansluit op mijn pc en zo mijn gegevens overzet, worden deze gegevens dan alsnog gesynchroniseerd met de resterend apparaten?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-01-12, 10:01
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LewisLester Bekijk bericht
Ik lees overal slechte commentaren na de update van 5.01 dus ik ben er absoluut niet van overtuigd om de stap te zetten voor te update uit te voeren.
Als je absoluut niet overtuigd bent van de iOS 5 update dan moet je ook absoluut niet updaten.

Wat bedoel je met synchroniseren met ander iOS 5 apparaten? Gmail, Hotmail en tutti quanti werkt ook perfect met iOS 4.3.3 alleen iCloud, en de sync functies daarvan zoals Photostream enz..., zal je niet kunnen gebruiken. Ook met iTunes zal je iOS 4.3.3 kunnen syncen.

PS:
Eventueel zou je ook eens de positieve commentaren over iOS 5.0.1 kunnen lezen, gewoon als afwisseling. Die commentaren kan je ook op dit forum vinden.

Succes verder
  #3  
Oud 18-01-12, 10:10
LewisLester's schermafbeelding
LewisLester LewisLester is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Als je absoluut niet overtuigd bent van de iOS 5 update dan moet je ook absoluut niet updaten.

Wat bedoel je met synchroniseren met ander iOS 5 apparaten? Gmail, Hotmail en tutti quanti werkt ook perfect met iOS 4.3.3 alleen iCloud, en de sync functies daarvan zoals Photostream enz..., zal je niet kunnen gebruiken. Ook met iTunes zal je iOS 4.3.3 kunnen syncen.

PS:
Eventueel zou je ook eens de positieve commentaren over iOS 5.0.1 kunnen lezen, gewoon als afwisseling. Die commentaren kan je ook op dit forum vinden.

Succes verder
De positieve commentaren heb ik gelezen daarom dat ik zo twijfel
Met synchroniseren bedoel ik dan, foto's, mail, agenda, contactpersonen..
Lijkt me logisch dat als ik al mijn gegevens via kabel op een apparaat kan zetten dat wel over ios 5 beschikt, ik dit ook kan delen met andere apparaten die ook over ios5 beschikken, of ben ik hier mis in?
  #4  
Oud 18-01-12, 10:10
iPimp iPimp is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 80
Standaard

In principe moet het gewoon goed werken, al zijn er wel wat problemen inderdaad.
Als je de geruchten mag geloven (welke niet voor niks geruchten zijn dus niet per se bewaarheid hoeven te zijn) komt er binnenkort een iPad 3 o.i.d. en daarmee waarschijnlijk ook iOS 5.1. Als je niet overtuigd bent van 5.0.1. dan kun je ook gewoon op die update wachten
  #5  
Oud 18-01-12, 10:14
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPimp Bekijk bericht
In principe moet het gewoon goed werken, al zijn er wel wat problemen inderdaad.
Als je de geruchten mag geloven (welke niet voor niks geruchten zijn dus niet per se bewaarheid hoeven te zijn) komt er binnenkort een iPad 3 o.i.d. en daarmee waarschijnlijk ook iOS 5.1. Als je niet overtuigd bent van 5.0.1. dan kun je ook gewoon op die update wachten
Ik ben erg tevreden over 5.0.1. Heb niet het idee dat mijn accu zo snel leegloopt. En de extra functies vind ik meer dan de moeite waard. Mijn vrouw heeft afgelopen week een nieuwe 3GS gekocht en die loopt ook heel goed op 5.0.1. Ik zou het je aanraden.
  #6  
Oud 18-01-12, 10:19
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LewisLester Bekijk bericht
Met synchroniseren bedoel ik dan, foto's, mail, agenda, contactpersonen..
Lijkt me logisch dat als ik al mijn gegevens via kabel op een apparaat kan zetten dat wel over ios 5 beschikt, ik dit ook kan delen met andere apparaten die ook over ios5 beschikken, of ben ik hier mis in?
Als je op iOS 4.3.3 blijft kan je foto's syncen met iPhoto over een USB-aansluiting.

Mail, iCal en Adddress Book kan je syncen via iTunes, eveneens met een USB-kabel.

En als je nog over MobileMe zou beschikken kan je dat ook gebruiken tot 30 juni 2012.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iphone 4.3.3 niet updaten naar 5.0.1 Hoppieee Jailbreak 26 19-01-12 22:39
Kan iphone niet updaten naar OS 4.3.1 ??? bgeelen iTunes 17 06-04-11 20:06
Iphone 4 16gb Updaten naar 4.2.1 of niet? AquaDragon iPhone algemeen 3 28-11-10 21:56
[iPhone 4] Kan niet updaten naar 4.1 Flupp iPhone algemeen 5 02-10-10 23:15
Iphone 3g v2.2 wel updaten naar 3.0 of niet? Erhan Archief 1 15-06-09 21:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:32.