iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Ervaringen met www.iphone-unlockme.com? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/110024-ervaringen-www-iphone-unlockme-com.html)

mat1 18-01-12 21:59

Ervaringen met www.iphone-unlockme.com?
 
Dag iedereen,
ik heb een vraag over de website Factory Unlock iPhone 4 - Lifetime Updates & 24/7 Suppor, deze zeggen mijn iphone 4 ( ios 5.0.1 met untethered jailbreak en baseband 04.11.08) te kunnen unlocken, deze iphone is gelockt door orange france. Heeft iemand ervaringen met deze of een soortgelijke website en zijn dit positieve of negatieve ervaringen?

Alvast bedankt

Mathias

Joyus 20-01-12 09:41

ja, heb ook een iphone france laten imei unlocken maar heb hem niet daar gedaan want zei zeiden dat het niet te leveren was.
Ik heb het via: Marktplaats.nl > imei unlock iphone 4 *Origineel Simlockvrij maken Iphone 4 * - Reparatie en Onderhoud | Telecommunicatie in Budel, Noord-Brabant
Haifeng Yang
website: imeiunlock-iphone.webs.com
Mobiel : 0031648086745
Marktplaats.nl > imei unlock iphone 4 *Origineel Simlockvrij maken Iphone 4 * - Reparatie en Onderhoud | Telecommunicatie in Budel, Noord-Brabant
email: haifengyang@hetnet.nl

Kost je wel wat maar had hem vorige week gecontacteerd en binnen een week geregeld! heb hem nu simlockvrij.

iNemesis 20-01-12 09:53

@mat1, daar krijg je alleen software die niet werkt :). Meestal krijg je gewoon redsn0w in een andere vorm met ultrasn0w en zeggen ooh staat in onze voorwaarden dat het alleen voor baseband 1.59. Zij hebben geleverd wat ze adverteren en jij bent geen zak opgeschoten. Het is gewoon scam , niet meer en niet minder. Wat Joyus zegt, via Imei unlock dat is inderdaad een mogelijkheid en dat werkt op dit moment ook voor orange france. Kost wat.....maar dan heb je het geld niet voor niets uitgegeven!

Marienus 22-12-12 17:20

Unlocken Orange France
 
Als er 1 Orange France kan unlocken dan is het Haifeng. Mijn iPhone was niet alleen gelocked het bleek ook nog eens een geblokkeerde telefoon te zijn. Meerdere personen hebben het bij Orange geprobeert maar Haifeng is het uiteindelijk gelukt. Het duurde even maar de aanhouder wint.

Haifeng is wat mij betreft echt TOP!!!!!!

Home - IMEIUNLOCK-IPHONE.COM

haifengyang@hetnet.nl

Chleuh 27-03-13 12:03

Ik ga mijn iphone 4s ook unlock via meneer Haifeng Yang > imeiunlock-iphone.com

Hopen dat het zsm wordt geunlockt en dat het natuurlijk gaat lukken! Ben benieuwd :)

Chleuh 28-03-13 14:40

Ik heb het uiteindelijk niet meer via imeiunlock-iphone.com geunlocked... Omdat het na een check opeens duurder bleek te zijn.

Uiteindelijk geunlockt via :: NISGAV :: :)!

hammie1000 30-03-13 15:23

Ik heb ook verschillende iphone's via haifeng te Budel laten unlocken en hij is gewoon erg goed kost wel wat maar daar levert hij ook goed werk voor af


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:39.