iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Home button reageert niet goed (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/11020-home-button-reageert-niet-goed.html)

mwagena 30-05-08 21:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 119661)
sorry hoeft nie hoor, k kan da fiksen ja, maar het is een gekloot, wat t beste is wat hij kan doen is, zijn iphone na fixsupport sturen, met eventueel een connector kitje erbij, zodat de kostprijs voor herstellen minder is.
Want zij rekenen genoeg aan denk k.

hey croiman.is het heel moeilijk om het zelf te repareren trouwen? Mijn iphone werkt nu toch al niet goed meer... Wat kost dat setje bij jou dan?
Alvast bedankt voor je reactie!:)

croiman 30-05-08 22:08

voor 20 wil k t wel versturen naar jou, goedkoper zul je de connector kit nie vinden, PM me voor hoe en wat.

Common.Sense 07-06-08 22:45

Wie wil mijn home button herstellen?
Hij is dus ook gevallen.....

Fresh 07-06-08 22:48

Die Croiman heeft echt een goed hart, hoor. En het is een vakman! Die Nr.1 en Nr. 2 zitten echt gedegen in elkaar!

Common.Sense 07-06-08 22:53

Croiman, geef maar je prijs. :)

Damn, telefoon laten vallen terwijl ik mijn dochtertje vanmorgen in haar autostoel zette... keihard op mijn oprit...


Krijg nou ook telkens een popup " dit accessoire is niet bedoeld vooe een iphone" ?

croiman 07-06-08 23:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Common.Sense (Bericht 123520)
Croiman, geef maar je prijs. :)

Damn, telefoon laten vallen terwijl ik mijn dochtertje vanmorgen in haar autostoel zette... keihard op mijn oprit...


Krijg nou ook telkens een popup " dit accessoire is niet bedoeld vooe een iphone" ?

Dan is hij vanonderen geraakt bij de connector? Mogelijk dat daar iets beschadigt is vanbinnen ja.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fresh (Bericht 123517)
Die Croiman heeft echt een goed hart, hoor. En het is een vakman! Die Nr.1 en Nr. 2 zitten echt gedegen in elkaar!

hoe bedoel je gedegen in elkaar??? al ene laten vallen?

Common.Sense 08-06-08 01:02

Nou er is wat gekrast op de zwarte plastic onder en een builtje in de aluminium bij de lens. Las wat door diverse fora en er wordt gezegd dat het een koperverbinding zou kunne zijn bij de home knop...

croiman 08-06-08 04:02

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Common.Sense (Bericht 123562)
Nou er is wat gekrast op de zwarte plastic onder en een builtje in de aluminium bij de lens. Las wat door diverse fora en er wordt gezegd dat het een koperverbinding zou kunne zijn bij de home knop...

koperverbinding? t zijn sporen die de onderdelen met elkaar verbinden, het kruispunt hiervan is de connector, dus connector beschadigt (fout melding andere accesiores aansluiten) kan dus ook home-button beinvloeden, oplossing hiervoor nieuwe connector kit laten steken bij fix-support.
hierbij nog een foto hoe t eruit ziet, rood omcirkeld is de homebutton.
Waar blauwe pijl op gericht is, durft nogal eens graag beschadigt raken.

Common.Sense 08-06-08 10:37

Heb ze een mailtje gestuurd. Kan het zakelijk doen dus ze kunne het ophalen... :) Hoop dat ze snel zijn.

jhonwood 05-09-08 08:46

home button
 
Ook mijn home button reageert niet meer (iPhone 3G 16G). Opgezonden naar Apple. Ze zeggen dat het twee weken zal duren. Ik laat weten wat ze ermee gedaan hebben.

rice1973 11-10-08 13:11

En nu??
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 117004)
de home button is NIET op het moederbord bevestigd, dit is te verkrijgen als een losse set.
En is bevestigd met een stekkertje op je logibord, dus los te klikken, let wel, dan zul je je home-button, connector, microfoontje en luidspreker ook nieuw hebben, mits dit eraan bevestigd is.
kijk hier eens na de fotos :

Apple iPhone signal cable with connector GSM accessoire

Heb het home-button contact wat ingedrukt word bij gebruik aangeduid.
info genoeg hierover??? :D;)

Hoe krijg ik die complete print eruit? Moet dan het touchscreen eraf? of kun je hem vanaf de achterzijde wisselen??

croiman 11-10-08 13:25

je achterzijde moet er vanaf en je scherm moet er ook vanaf om eraan te kunnen, tevens heel je luidspreker, microfoon, connector home-button hangen aan elkaar vast, dus heel die set eruit prullen maar, je iphopne gaat hiervoor heel uiteen liggen voor een home button te vervangen

rice1973 11-10-08 13:42

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 204603)
je achterzijde moet er vanaf en je scherm moet er ook vanaf om eraan te kunnen, tevens heel je luidspreker, microfoon, connector home-button hangen aan elkaar vast, dus heel die set eruit prullen maar, je iphopne gaat hiervoor heel uiteen liggen voor een home button te vervangen

Mmhhh, ik heb hem uit elkaar tot zover op de foto ). Zitten er nog schroeven achter het touchscreen of is de rest gelijmd?
Of kun je de zwarte afdekking waar de speaker in zit ook nog verwijderen van de baseplate??

croiman 11-10-08 13:46

die speaker kun je eruit prutsen, de middenplaat zit vast op de basisplaat, aan beide kanten kun nje een dekseltje van zwart plastiek eraf halen dat je aan de luidspreker, microfoon en connector kunt, das met kliksysteem.

achter het scherm zitten geen schroeven, vast geklikt en gelijmd

rice1973 11-10-08 13:51

Om te beginnen; thnx voor je sneel reacties!! :)

Moet het scherm er dan wel af????

croiman 11-10-08 13:52

voor je home button?? ja !!!

je hele connector set moet eruit voor een nieuwe home button te steken

rice1973 11-10-08 13:55

Pff, dus samenvattend; het touchscreem moet eraf om de connectorset te vernieuwen??
p.s. de home button op zich hoeft niet vernieuwd te worden....

croiman 11-10-08 13:56

maar t is toch je home button die niet werkt correct???

rice1973 11-10-08 13:57

Yes, ik heb de connectorkit besteld. Ik ga ervanuit dat de schakelaar in de kit stuk is de knop "werkt" nog voor zover ik kan beoordelen....

croiman 11-10-08 14:00

dan moet je scherm eraf zoals ik al zei om de volledige connector kit te vervangen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:10.