//

Geen service met Iphone 3GS

Geen service met Iphone 3GS discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Iphoneclub gebruikers, Ik heb al sinds december 2009 een Iphone 3GS, met mobiel internet gehad. Toen ik van IOS 3 ging updaten naar IOS ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-01-12, 19:28
arjanm arjanm is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 5
Standaard Geen service met Iphone 3GS

Beste Iphoneclub gebruikers,

Ik heb al sinds december 2009 een Iphone 3GS, met mobiel internet gehad. Toen ik van IOS 3 ging updaten naar IOS 4, deed mijn 3G verbinding het niet meer. Want als ik 3G inschakelde bleef hij altijd zoeken naar verbinding, erg vervelend natuurlijk. Als ik 3G uitschakelde deed hij het echter wel, maar dan had ik alleen mobiel internet via EDGE en dat gaat ontzettend traag.

Nu heb ik mijn Iphone 3GS naar IOS 5 geupdate in de hoop dat mijn 3g verbinding het weer zou doen, maar dit is nog steeds niet het geval. Nu heb ik al wat onderzoek gedaan op het forum, met mensen die een soort gelijk probleem hebben, en daarbij kwam uit dat je naar een Ipad baseband moet updaten.

Mijn vraag is, gaat mijn 3G verbinding het weer doen als ik naar een Ipad baseband ga updaten? Want als ik het goed begrijp, kan je niet meer terug naar de orginele baseband. Mijn Baseband versie is nu 05.16.05

Ik hoop dat iemand mijn vraag kan beantwoorden.

mvg, Arjan
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-01-12, 09:47
dutchduc dutchduc is offline
• iOS 13.5
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 91
Standaard

Heb dit probleem 2x keer gehad (met een 3GS). Alleen netwerk als 3G is uitgeschakeld.
Beide keren is toestel vervangen door een refurbisched.
Is volgens mij een hardware storing. Althans bij mij, omdat het probleem ontstond bij dezelfde firmware.
In jouw geval zou ik zeker de baseband optie doen, wat heb je te verliezen. Je hebt niets aan een iPhone zonder 3G.
Suc6 verder
__________________
Ciao
Jeroen

Laatst gewijzigd door dutchduc; 22-01-12 om 10:05.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3GS,geen service met simkaart golvie iPhone algemeen 2 07-01-12 19:38
iPhone: iPhone 3GS ''Geen Service'' custom firmware 4.1 Ca$hMonnie Jailbreak 1 02-12-11 17:24
Geen service Iphone 3GS 4.3.5 Jeff4u2day iPhone algemeen 2 01-10-11 10:06
Geen service/zoeken provider na val Iphone 3gs jvanofferen iPhone algemeen 30 21-08-11 11:47
iphone 3gs geen service Guest-20191103144301 iPhone algemeen 1 19-07-11 08:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:45.