//

Bluetooth werkt niet.

Bluetooth werkt niet. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Durft iemand ook wel eens kritisch te zijn op z'n "geweldige trendy" iPhone 4S ? Of betalen we er zo veel voor dat we eigenlijk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-01-12, 21:43
suzirider suzirider is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 2
Standaard Bluetooth werkt niet.

Durft iemand ook wel eens kritisch te zijn op z'n "geweldige trendy" iPhone 4S ?
Of betalen we er zo veel voor dat we eigenlijk niet meer durven te zeggen dat het maar een middelmatig apparaat is die het moet hebben van de vele leuke App's , die NIET door Apple gemaakt worden.
Heb 'm nu 2 weken en valt me zwaar tegen !!!

Lees de diverse forums en blijkbaar zij er wel heel veel problemen ! , zo ook bij mij.

*Bleutooth werkt niet .
*Batterij levensduur erg kort .
*Oplaadsnoer erg kort .

Tenzij iemand me een werkende !! oplossing kan leveren , vindt ik het een miskoop ( sorry Steve )
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-01-12, 23:14
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suzirider Bekijk bericht
Durft iemand ook wel eens kritisch te zijn op z'n "geweldige trendy" iPhone 4S ?
Of betalen we er zo veel voor dat we eigenlijk niet meer durven te zeggen dat het maar een middelmatig apparaat is die het moet hebben van de vele leuke App's , die NIET door Apple gemaakt worden.
Heb 'm nu 2 weken en valt me zwaar tegen !!!

Lees de diverse forums en blijkbaar zij er wel heel veel problemen ! , zo ook bij mij.

*Bleutooth werkt niet .
*Batterij levensduur erg kort .
*Oplaadsnoer erg kort .

Tenzij iemand me een werkende !! oplossing kan leveren , vindt ik het een miskoop ( sorry Steve )
Blutooth werkt wel maar niet met andere apparaten.
Blutooth werkt bv met een carkit en via een app naar een andere iPhone.
Maarja, foto's doorsturen dat doet ge toch allang niet meer met die zeer trage bluetooth? Ik doe alles via een app voor bv foto naar iemand door te sturen, deze moet dan ook wel diezelfde app op z'n smartphone staan hebben zoals bv whatsapp.

Batterij levensduur; zeg eens hoeveel gebruiksuur je ermee doet? Als je je iPhone op 100% hebt opgeladen dan kan je dat nagaan hoeveel gebruiksuur je hebt gedaan.
Levensduur batterij zijn bij alle smartphones niet goed.
Ik heb hier ook nog een samsung gio en die batterij is nog sneller plat dan mijn 4s. Als je natuurlijk games speelt en 3G veel surft dan is het logisch de batterij sneller afgaat, da gaat bij een andere smartphone niet beter zijn. Als ik een volledige dag thuis ben dan moet ik soms 2keer opladen , ik gebruik de 4s wel zeer intensief ook. Beetje verslaafd u, constant surfen en dergelijke meer.

Oplaadsnoer is normale standaard toch? Zou dat nie werken mee zo'n verlengkabel? (heb er wel mijn twijfels bij).

Alle smartphones hebben die apps nodig, alles gebeurt met apps ook bij android enz....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bluetooth op 4s werkt niet arjope iPhone algemeen 35 21-11-12 12:17
Bluetooth werkt niet meer zojo iPhone algemeen 0 28-11-09 19:59
Bluetooth werkt niet meer!! tha leecha iPhone algemeen 22 19-11-09 22:13
Bluetooth werkt niet _memoriez_ Archief 1 12-12-08 17:23
Bluetooth werkt niet. Arend iPhone algemeen 12 13-06-08 10:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:37.