//

Waterschade iPhone 4 16 gb

Waterschade iPhone 4 16 gb discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) heb een iPhone 4 overgenomen met waterschade waarvan de eigenaar zei dat ie ongeveer een halve tot een volle minuut erin heeft gelegen heb hem ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-01-12, 23:02
dogie dogie is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 21
Standaard Waterschade iPhone 4 16 gb

heb een iPhone 4 overgenomen met waterschade waarvan de eigenaar zei dat ie ongeveer een halve tot een volle minuut erin heeft gelegen

heb hem opengemaakt en de stickers die roze zouden moeten kleuren zijn heel licht,normaal neem ik aan dat ze wat donkerder roze gekleurd moeten zijn

dat was even ter info

Maar heb een nieuwe accu erin gedaan en hij werkt niet is er nog kans dat hij het doet

en kan het ook aan de dockconnector kunnen liggen dat die net defect is gegaan en dat hij daarom ook niet oplaad

dus mijn vraag zal ik er nog een dockconnector erin gooien,zijn niet zo heel prijzig

of zal ik hem voor onderdelen verkopen

graag jullie reacties
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-01-12, 14:40
flashingst flashingst is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 575
Standaard

Het kan eigenlijk aan veel dingen liggen, als diegene hem aan heeft gezet (of geprobeerd) of hem heeft verbonden met een stroomvoorziening dan kan het ook dat er kortsluiting is geweest in de iPhone, in dat geval heb je er niet veel meer aan
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen beeld na waterschade Iphone 4 maurits90 iPhone algemeen 2 22-11-11 15:36
iPhone 4 16GB Zwart Waterschade Conforms iPhone algemeen 3 01-09-11 19:44
iPhone 4 waterschade bpow iPhone algemeen 1 30-07-11 10:55
Scherm van de Iphone knippert na waterschade BrittVeger iPhone algemeen 2 17-02-11 16:38
iPhone 3G waterschade dannyhtek iPhone algemeen 3 16-06-10 17:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:41.