iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iphone 4s kopen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/110324-iphone-4s-kopen.html)

De Bruyne 22-01-12 11:42

iphone 4s kopen
 
iemand al ervaring met deze site? Tech-trekltd.com
hier vind je iphone 4s aan lage prijzen.
of zijn dit ook oplichters
Mvg, Bart

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 januari 2012 om 12:28 ----------

niemand ervaring met deze site

apotheosis 22-01-12 14:07

Wil ik ook wel eens weten, zijn idd precies stuk goedkoper maar te vertrouwen?? Of zitte er adderkes onder het gras?

De Bruyne 22-01-12 14:11

inderdaad veel goedkoper.
ben aan het twijfelen of ik het zou doen maar als ik men geld dan kwijt ben...
Heb ook al op het internet over deze site vanalles aan het zoeken geweest maar vind er niks van terug zowel niet positief als negatief.
Als het oplichters zijn hebben ze hun site toch zeer goed in elkaar gestoken vind ik.
mss zijn het de iphone klonen dat ze verkopen...

mneerhout 22-01-12 14:12

kijk eens in google:eek:

De Bruyne 22-01-12 14:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mneerhout (Bericht 763460)
kijk eens in google:eek:

Je ziet toch niks positief of negatief ofwel?

mneerhout 22-01-12 14:26

op opgelicht zie ik genoeg anders, te mooi om waar te zijn.....maar ga je gang.

De Bruyne 22-01-12 14:28

ah ok gevonden ben zelf van belgie dus ken die site opgelicht niet :)

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 januari 2012 om 13:34 ----------

kan die site niet openen www.opgelichtopinternet.nl

JornZ 23-01-12 12:15

Dit moeten wel oplichters zijn, voor dergelijke prijzen koop je simpelweg geen iPhone 4S...

iPimp 23-01-12 12:45

Typisch Nederlanders, voor een duppie op de eerste rij...
Als je een iPhone wilt, koop hem dan gewoon bij apple of koop een cheapy android als je er geen geld aan wilt uitgeven..

sorry als dit niet het antwoord is wat je misschien zou verwachten, maar ik denk dat je met een beetje gezond verstand ook wel snapt dat je niet een nieuw toestel kunt aanbieden voor nog geen 300 euro, waar die officieel 599 kost...

Wil je het toch proberen dan zeg ik vooral je gang gaan.. misschien wordt je dan minder naïef wanneer je 300 euro verliest....

(overigens vind ik alleen al de door mijn browser (chrome) vage tekens die de contact pagina aangeeft al genoeg zeggen..)

De Bruyne 23-01-12 21:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iPimp (Bericht 764116)
Typisch Nederlanders, voor een duppie op de eerste rij...
Als je een iPhone wilt, koop hem dan gewoon bij apple of koop een cheapy android als je er geen geld aan wilt uitgeven..

sorry als dit niet het antwoord is wat je misschien zou verwachten, maar ik denk dat je met een beetje gezond verstand ook wel snapt dat je niet een nieuw toestel kunt aanbieden voor nog geen 300 euro, waar die officieel 599 kost...

Wil je het toch proberen dan zeg ik vooral je gang gaan.. misschien wordt je dan minder naïef

wanneer je 300 euro verliest....

(overigens vind ik alleen al de door mijn browser (chrome) vage tekens die de contact pagina aangeeft al genoeg zeggen..)

Euhm ik zen helemaal genen nederlander e. En moogde hier geen vrage stelle mss? Dacht da het hier een forum was?

apotheosis 23-01-12 21:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iPimp (Bericht 764116)
Typisch Nederlanders, voor een duppie op de eerste rij...
Als je een iPhone wilt, koop hem dan gewoon bij apple of koop een cheapy android als je er geen geld aan wilt uitgeven..

sorry als dit niet het antwoord is wat je misschien zou verwachten, maar ik denk dat je met een beetje gezond verstand ook wel snapt dat je niet een nieuw toestel kunt aanbieden voor nog geen 300 euro, waar die officieel 599 kost...

Wil je het toch proberen dan zeg ik vooral je gang gaan.. misschien wordt je dan minder naïef wanneer je 300 euro verliest....

(overigens vind ik alleen al de door mijn browser (chrome) vage tekens die de contact pagina aangeeft al genoeg zeggen..)

Het word alleen maar als vraag gestelt, ik koop mijne altijd op een veilige manier neemt nie weg ik altijd wil weten hoe het zit mee bepaalde sites en zeker als het om oplichterij sites gaat, zo kan ik ook anderen ervoor waarschuwen.

neel 26-01-12 11:30

hey ipimp.

als je geen normaal antwoord kan geven hou je dan stil.... en cheapy android? volgens mij kosten die ook gewoon rond de 500 euro hoor.

Deesazter 26-01-12 12:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iPimp (Bericht 764116)
Typisch Nederlanders, voor een duppie op de eerste rij...
Als je een iPhone wilt, koop hem dan gewoon bij apple of koop een cheapy android als je er geen geld aan wilt uitgeven..

sorry als dit niet het antwoord is wat je misschien zou verwachten, maar ik denk dat je met een beetje gezond verstand ook wel snapt dat je niet een nieuw toestel kunt aanbieden voor nog geen 300 euro, waar die officieel 599 kost...

Wil je het toch proberen dan zeg ik vooral je gang gaan.. misschien wordt je dan minder naïef wanneer je 300 euro verliest....

(overigens vind ik alleen al de door mijn browser (chrome) vage tekens die de contact pagina aangeeft al genoeg zeggen..)

Lekker aanvallend weer...

En betreft die contact pagina: dat viel mij ook op. Heel vreemd.

iPimp 27-01-12 15:36

@trollololoool hierboven...

Ik wou op een schokkende wijze door dringen op de topic starter, zodat hij/zij hier snel vanaf gaat zien. Kom op, met gezond verstand... een nieuwe iPhone voor 300 euro waar die in de winkel 600 kost.. zucht..


@De Bruyne; vragen stellen mag altijd, maar ik mag je ook mijn mening voorschotelen.. bevalt het je niet dan lees je er maar overheen, al denk ik dat je zelf ook tot de zelfde conclusie bent gekomen...

@neel, maar goed dat jou antwoord wat toevoegt dan.. en over het cheapy android: HTC Wildfire Wit prijzen | Mobile | Tweakers.net Pricewatch .. lijkt me geen 500 euro?

joeriB 27-01-12 16:45

yow eigenlijk wil ik hier gewoon eens toetsen wie een iphone heeft gehad voordat ie een ipone 4s had. Buite siri en een paar niet veel indrukwekkende apps zie ik geen verschil...

Iemand nog deze bemerking...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:06.