//

Omslachtig om iemand met de iphone te bellen?

Omslachtig om iemand met de iphone te bellen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een paar dagen ben ik van android overgestapt naar een iphone (4s). Hoewel de anroid mij enorm goed beviel, heb ik toch voor een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-01-12, 14:34
intruder1400 intruder1400 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 1
Standaard Omslachtig om iemand met de iphone te bellen?

Sinds een paar dagen ben ik van android overgestapt naar een iphone (4s). Hoewel de anroid mij enorm goed beviel, heb ik toch voor een iphone gekozen omdat ik ook een macbook en ipad2 heb en die erg veel gebruik.

Als ik op mijn android iemand wilde bellen, had ik het telefoonblok voor mij, toetste ik T9-gewijs een deel van de naam van degene die ik wil bellen, en voila ik kreeg de contactpersoon in beeld en kon daarop drukken.
Met de iphone kom ik nu niet verder dan in de contacten een persoon opzoeken (heb een lange contactenlijst!!), daarop duwen etc. Erg omslachtig en ik weet nu al dat ik de vorige werkwijze ga blijven missen.

Wie heeft tips voor mij om toch sneller iemand te kunnen bellen? / Hoe bellen jullie iemand op?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-01-12, 15:06
MathieuG MathieuG is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 159
Standaard

Via Spotlight kun je ook contacten opzoeken
  #3  
Oud 22-01-12, 16:02
hangloose hangloose is offline
• iOS 6.1.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Assen
Berichten: 4
Standaard

Net boven de 'a' in de contacten app staat een zoekbalk waar je een naam kan intypen.
  #4  
Oud 22-01-12, 16:05
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door intruder1400 Bekijk bericht
Sinds een paar dagen ben ik van android overgestapt naar een iphone (4s). Hoewel de anroid mij enorm goed beviel, heb ik toch voor een iphone gekozen omdat ik ook een macbook en ipad2 heb en die erg veel gebruik.

Als ik op mijn android iemand wilde bellen, had ik het telefoonblok voor mij, toetste ik T9-gewijs een deel van de naam van degene die ik wil bellen, en voila ik kreeg de contactpersoon in beeld en kon daarop drukken.
Met de iphone kom ik nu niet verder dan in de contacten een persoon opzoeken (heb een lange contactenlijst!!), daarop duwen etc. Erg omslachtig en ik weet nu al dat ik de vorige werkwijze ga blijven missen.

Wie heeft tips voor mij om toch sneller iemand te kunnen bellen? / Hoe bellen jullie iemand op?
als je onderin jouw contactenlijst bent op de statusbalk drukken (bovenin) dan gaat ie automatisch naar boven en kun je zoeken
__________________
~ "You have more fun with your pants off!" >>
  #5  
Oud 22-01-12, 19:28
Pdrke Pdrke is offline
• iOS 17.3
• iPadOS 17.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Bredene
Berichten: 91
Standaard

En je kan de meest gebelden ook nog als favoriet zetten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Snel even iemand Zoeken een dus kunnen bellen (zoals bv onder Android) Paraianos58 iPhone algemeen 5 18-06-12 17:46
weet iemand of er een app is die je stem vervormd tijden het bellen mschmidtwegenbouw iPhone Apps 3 06-01-12 17:29
" Gesprek Mislukt" als ik iemand wil bellen. iJob iPhone algemeen 29 03-04-11 20:04
Tijdens bellen per ongeluk iemand anders bellen escobarro iPhone algemeen 17 01-11-10 11:39
1.1.2 Iemand een idee hoe je "Call forwarding" bij bellen uitzet? lakes Archief 2 22-11-07 23:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:32.