//

iPhone 3GS met iOs 5+ gaat dan nog?

iPhone 3GS met iOs 5+ gaat dan nog? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mede iDevices gebruikers. In de Apple store worden nog steeds iPhone 3GS'en 8GB verkocht. Nu heb ik twee jaar geleden voor een jaartje een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-01-12, 17:57
greg30 greg30 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 10
Question iPhone 3GS met iOs 5+ gaat dan nog?

Hallo mede iDevices gebruikers.

In de Apple store worden nog steeds iPhone 3GS'en 8GB verkocht. Nu heb ik twee jaar geleden voor een jaartje een iPhone 3G gehad en die beviel goed tot iOs 4*? toen werd ie te langzaam en heb ik hem weggedaan. Sindsdien heb ik een iPod 4g en wat later een iPad2.

Maar nu mis ik wel een beetje de iPhone, en wel het model van de 3G(s). De nieuwe 4(s) vind ik niet zo mooi als de 3G(s), tja, smaken verschillen nu eenmaal maar wil dat nog wel?

Is de iPhone 3GS niet idioot traag aan het worden met iOs 5.* zoals ik had met mijn 3G met iOs 4.* ? Wat zijn jullie ervaringen, gaat het nog of moet ik het gewoon niet doen een 3GS nu nog kopen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-01-12, 18:00
flashingst flashingst is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 575
Standaard

Nee dat is niet te vergelijken. De iPhone 3GS draait in sommige gevallen nog sneller dan iOS 4. Je kunt nog prima een iPhone 3GS aanschaffen hoor!
  #3  
Oud 22-01-12, 18:36
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Over specifiek deze vraag lopen al meerdere topics; daarom een slotje.

De meningen zijn trouwens verdeeld.
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 langzamer dan iPhone 3Gs en iPad met javascript imosed Ontwikkelen voor iOS 0 15-01-11 23:28
iPhone 3GS met FW 3.1.3 terugzetten naar 3.1.2 en dan jailbreak? Reserved Archief 3 25-02-10 12:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:42.