iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iphone 3gs 32 gb/activeren mislukt (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/110426-iphone-3gs-32-gb-activeren-mislukt.html)

jorrissubje 23-01-12 01:51

iphone 3gs 32 gb/activeren mislukt
 
Nou ik heb vandaag een tweedehands iphone 3gs 32gb gekocht.
Omdat afgelopen maandag mijn iphone gezakkenrolt is.

En ik graag weer een nieuwe wou!

Nou heb ik bij het kijken naar de telefoon mijn moeders simkaart erin gedaan! (omdat mijn simkaart nog moet binnenkomen)
Iphone was gejailbreakt!, op de weg naar huis heb ik wis alle inhoud etc. gedaan en dit zorgt ervoor dat hij 2 uur aan het laden was.

Nadat hij hierna nog steeds niet aansprong heb ik met de home buton, en de buton rechts bovenop: herstel gedaan, dit werkte!.

Vervolgens deed ik alle stappen om ios opnieuw te installeren. Alleen echter als ik bij ''uw iphone activeren'' kom dan loopt het mis. Na 3 a 5 min staat er dat het activeren niet lukt! Heb al verschillende soorten simkaarten gebruikt! t-mobile, kpn, orange (ja die hadden we ook nog thuis liggen), telfort, en Hi. Maar het wilt allemaal niet baten.

vervolgens komt er dit uit:

Er staat:
Op de iphone: uw iphone kan niet worden geactiveerd, omdat de activeringsserver tijdelijk niet beschikbaar is. sluit uw iphone aan op iTunes voor activering of probeer het over enkele minuten opnieuw.

neem contact op met apple support via apple.com/support als het probleem zich blijft voordoen.

Op de pc staat:
De iphone die u probeert te activeren heeft geen simkaart.
ontkoppel alstublieft u iphone en plaats een sim-kaart.

Ik ben ten einde raad! Weet iemand een oplossing?

jorrissubje 23-01-12 11:48

gejailbreakt en probleem is weg !

Damian12 17-04-12 22:07

Dit heb ik ook!! :(
 
Ik heb precies hetzelfde en ik word hier helemaal gek van ik heb hem letterlijk 2 uur en BAM die mensen waar ik hem van had hebben hem gejailbreakt of geprobeerd, ik klikte iets aan wat ik niet kon verwyderen omdat ik niet wist wat het was, opeens werd er allemaal troep gedownload, ik download de upgrade van iOs en klaar iPhone kan ik niet meer gebruiken...:(:mad:

jorrissubje 17-04-12 22:28

Je zal hem opnieuw moeten jailbreake!

Mijn iphone kwam uit de Vs en was dus officeel van AT&T, ik heb hem dus gejailbreakt met redsnow met custom ipsw, vervolgens ge-unlockt en vervolgens geactiveerd met SAM!

Alle begrippen zijn op te zoeken via deze site :)

Rhan 18-04-12 13:58

Je zal waarschijnlijk (!) een custom ispw moeten installeren erop en jailbreaken. Ook gehad bij mijn ouder 3GS

ikbenanita 03-10-12 18:04

Ik heb exact hetzelfde probleem als Jorissubje.
iPhone 3GS overgenomen van iemand, alles gewist, daarna geeft hij aan dat er geen sim kaart in zit (3 verschillende sim kaarten geprobeerd)
Ik heb de begrippen al opgezocht op deze site maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Zou iemand mij asjeblieft kunnen helpen?

Appie2013 07-05-14 22:55

zelfde probleem,,,,
Op de iphone: uw iphone kan niet worden geactiveerd, omdat de activeringsserver tijdelijk niet beschikbaar is. sluit uw iphone aan op iTunes voor activering of probeer het over enkele minuten opnieuw.

neem contact op met apple support via apple.com/support als het probleem zich blijft voordoen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:30.