iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Bij 1 bericht 2 a 3x toontje (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/110816-1-bericht-2-a-3x-toontje.html)

AFCApoelie 27-01-12 09:32

Bij 1 bericht 2 a 3x toontje
 
Hi,

Ik hoop dat ik het onderwerp een beetje duidelijk omschreven heb :d

Het is namelijk zo dat ik op mijn iPhone 4 (geen jailbraik) elke keer als ik een berichtje krijg die melding toon wel 2 of 3x hoor.
Dus het lijkt of ik 3 berichtjes binnen krijg maar heb er dus maar 1.

Ik gebruik ook de VI (voetbal international) APP, elke keer als er een update is dan krijg ik een melding in de vorm van een scheidsrechters fluitje maar deze gaat dus ook 3 keer af bij 1 berichtje.

In het begin was het wel grappig maar nu begint het heel hinderlijk te worden :mad:!

Iemand een oplossing??

Stijnley 27-01-12 09:37

er is zeker een oplossing, als je bij je opties naar "berichtgeving" gaat en vervolgens naar je "berichten", kan je onderaan de optie "herhaal" aanpassen. Als je deze uitzet zal je maar 1x een toon te horen krijgen ;-)

AFCApoelie 27-01-12 09:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stijnley (Bericht 765843)
er is zeker een oplossing, als je bij je opties naar "berichtgeving" gaat en vervolgens naar je "berichten", kan je onderaan de optie "herhaal" aanpassen. Als je deze uitzet zal je maar 1x een toon te horen krijgen ;-)

Dank je voor je snelle reactie, dit staat al op 1. Het is ook niet zo dat het hele toontje netjes wordt afgespeeld 2 of 3 keer...

Ineens gaat het geluidje af en dan wordt het gelijk opgevolgd door 2 dezelfde toontjes dus het klinkt zeg maar achter elkaar heel snel.

jpwg001 27-01-12 10:49

Doet hij dat ook wanneer het geluid uitgezet is? Met de trilmotor bedoel ik dan. Trilt je trilmotor ook 3 keer het geprogrammeerde patroon?

AFCApoelie 27-01-12 10:55

Dan trilt ie ook zo vaak en snel achter elkaar... dus niet het normale patroon....

iPimp 27-01-12 14:17

Hmm ik weet wat je bedoeld denk ik, alleen heeft mijn iPhone het (gelukkig) maar heel af en toe.. zo hoor je bijvoorbeeld bij een sms de eerste ringtone voor de helft ofzo, en daarna begint hij al met nog een keer hetzelfde geluid af te spelen door elkaar...

Omdat het bij mij maar heel sporadisch voorkomt heb ik er nog geen onderzoek naar gedaan en kon zo snel ook niks vinden.. wel vervelend als ie het elke keer doet!

Hoop dat je een oplossing kunt vinden, en zo ja, laat het even weten! Succes

ButcherJF 28-01-12 06:01

Ik herken dit ook wel. Had het een tijdje terug, toen ik in het buitenland was. Terug in Nederland was het weer normaal.
Mogelijk helpt een harde reset of opnieuw instellen van de netwerkingstellingen (Instellingen/Algemeen/Stel opnieuw in/Herstel netwerkinstellingen).

nance30 28-01-12 22:56

Had dit bij whats app even toestel uit en aan gedaan en toen was het weer goed.

AFCApoelie 31-01-12 07:40

Ik heb de "oplossing" gevonden.... ff een reset uitvoeren en het is opgelost...
(Home button & knop aan de boven kant voor 10 sec ingedrukt houden.... de telefoon zal opnieuw opstarten).


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:36.