iPhone 4 geen Wi-Fi & Bluetooth meer + Herkent geen Simkaarten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleem met mijn Iphone 4, deze is origineel gesimlockt en daarom heb ik hem gejailbreakt + hacktivated. Helaas is de iPhone na ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 geen Wi-Fi & Bluetooth meer + Herkent geen Simkaarten
Ik heb een probleem met mijn Iphone 4, deze is origineel gesimlockt en daarom heb ik hem gejailbreakt + hacktivated. Helaas is de iPhone na een update van IOS 4.3.X naar IOS 5.0.1 kapot gegaan, de Wi-Fi & bluetooth zijn grijs in de opties tab en werken niet meer en ook herkent hij geen simkaarten meer (Hij geeft alleen aan dat er ''Geen Service'' is).
Hebben jullie enig idee of jullie dit kunnen oplossen ? Ik zit letterlijk met de handen in het haar. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
geen bluetooth, geen Wi-Fi, iphone 4 kapot |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone herkent geen simkaart meer? | iMasteri | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 13-11-11 11:33 |
Help: geen netwerk / herkent sim niet meer | Kale_Hollander | iPhone algemeen | 1 | 22-10-10 03:30 |
Iphone herkent geen sim meer! | ibrahimel | iPhone algemeen | 11 | 10-08-10 12:36 |
iPhone trilt NIET & ook geen geluid meer bij sms | angelo123 | iPhone algemeen | 3 | 06-05-09 10:42 |
iPhone herkent geen liedjes en films meer. | DutchSecret | iPhone algemeen | 2 | 03-09-08 18:51 |
|
|