E-mail werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn email op de Iphone werkt niet meer. Ik ontvang wel nog emails ( komen ook bnovenaan in het scherm te voorschijn) en ik kan, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
E-mail werkt niet
Mijn email op de Iphone werkt niet meer. Ik ontvang wel nog emails ( komen ook bnovenaan in het scherm te voorschijn) en ik kan, als ik op de e-mail knop druk, nog in het scherm komen maar dan houdt het op.
Ik kan geen mails openen, niet naar bepaalde postbussen gaan, geen nieuwe mail opstellen en ook niet door de lijst scrollen. Ik heb het account al een keer verwijderd en weer toegevoegd maar probleem blijft. iemand enig idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Doe eens een reset.
De home en power knop tegelijk indrukken en ingedrukt houden tot het appeltje verschijnt. |
|
|||
|
|||
Hoppa, hij werkt door bovenstaande weer. Thnx
|
Labels |
email, iphone 4g |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail app iPad1 & Hotmail/Live mail werkt niet meer | Guest-20200523230332 | iPad algemeen | 2 | 07-12-11 08:32 |
E-mail werkt niet meer??? Andere melding dan 'afzender niet bekend'! | MJ1983 | iPhone algemeen | 6 | 29-05-10 13:10 |
E-mail werkt niet | gemmelos | iPhone algemeen | 14 | 16-09-08 14:41 |
mail werkt niet | ejmitch | iPhone algemeen | 3 | 29-05-08 16:04 |
|
|