IPHONE4s van Windows naar Macbook discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie helpt mij? Ik heb sinds kort een Macbook, maar nu durf ik mijn al eerder met pc gesynchte iphone niet aan de macbook te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
IPHONE4s van Windows naar Macbook
Wie helpt mij?
Ik heb sinds kort een Macbook, maar nu durf ik mijn al eerder met pc gesynchte iphone niet aan de macbook te hangen, bang om vooral mijn contacten kwijt te raken, maar ook mijn fotos en muziek Contacts staan op icloud en muziek op itunes .. Help! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dan gebruikt toch de Apple Windows Migration Assitant, die zet alles over van je oude PC naar de nieuwe Mac. Ook de iTunes bliblotheek en nog veel meer indien gewenst.
Toen je die MacBook de allereerste keer hebt opgestart werd ook gevraagd of je gegevens van een Windows PC (of iets anders) wilde overzetten. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Itunes staat mét muziek, en contacten staan overigens wél al op de mac ...?? Komt denk ik door Icloud..maar raak ik deze dan kwijt als ik de iphone er aan zou hangen? Bedankt iig voor de reactie... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zet dan in iTunes wel sync met Address Book (en iCal) uit. |
|
|||
|
|||
Citaat:
je leest nl zoveel verschillende versies....vd 10 schrijven de 7 dat je alles kwijt bent als je synchroniseert, incl de contacten... dat vind ik nl nog t ergst als dit zou gebeuren, foto's staan nog wel ergens, en cds ook.. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Agenda van iPhone naar MacBook | VerCouter | iPhone algemeen | 5 | 07-09-11 23:36 |
Muziek: Muziek van iPhone naar MacBook | imagine | Muziek, foto & video | 2 | 15-06-10 23:22 |
van 1.1.3 naar 2.2 op nieuwe macbook | vanulle | iPhone algemeen | 3 | 22-01-09 18:20 |
syncin van iPhone naar macbook | lesouvage | iTunes | 4 | 16-01-08 10:06 |
|
|