//

iPhone agenda (en contacten) naar pc

iPhone agenda (en contacten) naar pc discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey! Een aantal maanden geleden crashte mijn computer, waardoor ik alle reservekopies, muziek, apps, ... op mijn pc kwijt was. Het is me dan gelukt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-02-12, 11:58
mstallaert mstallaert is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 4
Standaard iPhone agenda (en contacten) naar pc

Hey!

Een aantal maanden geleden crashte mijn computer, waardoor ik alle reservekopies, muziek, apps, ... op mijn pc kwijt was. Het is me dan gelukt om alles te syncen met een nieuwe iTunes op een nieuwe pc (buiten de muziek dan toch). Maar de agenda en contacten heb ik bij het syncen nooit aangevinkt in iTunes.

Ik wil nu graag mijn agenda en contacten op mijn pc back-up'en. Maar als ik deze sync via iTunes, ben ik dan niet alles kwijt van contacten en agenda of laat hij de iPhone- en bvb. Outlook-gegevens samensmelten? Ik heb namelijk niets in mijn Outlook staan (geen agenda, geen contacten,...).

Hoe pak ik dit het beste aan?

Bedankt voor de hulp
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-02-12, 13:09
hanske636 hanske636 is offline
• iOS 13.0 beta
• iPadOS 13.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: Geel (B)
Berichten: 519
Standaard

Streamen met iCloud misschien?
Reageren

Labels
agenda, contacten, sync iphone agenda, sync iphone calender



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone is in herstelling, kan ik contacten, agenda? terugvinden op mac linne iPhone algemeen 1 13-11-11 18:29
HELP!!! Alle contacten, smsjes, agenda items zijn gewist door update van 3.1.3 naar 4 sjaak5293 iPhone algemeen 5 17-08-10 18:37
Windows: HELP!!! Alle contacten, smsjes, agenda items zijn gewist door update van 3.1.3 naar 4 sjaak5293 iTunes 3 17-08-10 17:50
Iphone contacten & agenda sync. met 2 pc's dejos iTunes 7 14-02-09 03:20
Windows: Sync Contacten en agenda iphone naar outlook Beaux iTunes 1 26-09-08 14:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:39.