//

iPhone corrumpeert Outlook agenda item

iPhone corrumpeert Outlook agenda item discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Geachte mede iPhone gebruikers, Ik heb een probleem met het synchroniseren van herhalings agenda items van de iPhone naar mijn Outlook 2010. Als ik op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-02-12, 13:13
jvwensen jvwensen is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 15
Standaard iPhone corrumpeert Outlook agenda item

Geachte mede iPhone gebruikers,

Ik heb een probleem met het synchroniseren van herhalings agenda items van de iPhone naar mijn Outlook 2010. Als ik op de iPhone het betreffende agenda item aanpas, krijg ik bij het synchroniseren van de iPhone in Outlook de melding dat het agenda item corrupt is geraakt en alleen nog maar verwijdert kan worden.
Waarom vind ik dit vervelend; ik houd van vergaderingen de notities bij in Outlook in het agenda item. Als ik het item vervolgens alleen maar kan verwijderen, ben ik dus al mijn notities kwijt. Dit is nu al een paar maal gebeurd en ik ben dus

Hopelijk heeft iemand een slimme oplossing
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-02-12, 13:17
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Hoe synchroniseer je de iPhone iCal met Outlook 2010? Via een USB-kabel (en iTunes) of via iCloud?

Als je via iCloud synct gebeurt dit in CalDAV formaat en dat zou Outlook 2010 moeten herkennen.
  #3  
Oud 06-02-12, 13:46
jvwensen jvwensen is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 15
Standaard

Ehhh, ja, dat had natuurlijk wel handig geweest als ik dit gelijk gezegd had.

Ik synchroniseer op de eenvoudige manier; gewoon met kabel en iTunes.
  #4  
Oud 06-02-12, 14:02
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jvwensen Bekijk bericht
Ik synchroniseer op de eenvoudige manier; gewoon met kabel en iTunes.
Ik denk niet dat het op die manier gegarandeerd is dat alle informatie uit de iPhone iCal juist overkomt in Outlook 2010.

Ik vermoed, maar weet het niet 100% zeker, dat iTunes niet kan herkennen om welke versie van Outlook het gaat, 2003, 2007 of 2010.

Wat ik wel weet is dat een CalDAV sync via iCloud perfect werkt met Outlook 2010.

Succes verder
  #5  
Oud 06-02-12, 22:40
jvwensen jvwensen is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 15
Standaard

Hoi Timosha,

Tja, ik ben een beetje paranoia wat betreft iets in 'the cloud' zetten. Je hebt geen idee wie er wat mee doet. Ik gebruik iCloud dan ook niet.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone - Outlook Agenda en Google Agenda Netsrik iPhone algemeen 1 20-12-11 00:04
Agenda item van meerdere dagen synchroniseren met Exchange/Gmail exir iTunes 1 14-06-11 09:39
Problemen met synchronisatie zakelijke Exchange Agenda naar Prive Outlook Agenda kees20 iTunes 1 27-02-11 23:33
Invoeren Agenda-item met contactpersonen sjoer iPhone algemeen 0 30-08-10 17:06
agenda item doorsturen via bluetooth Nico Pieter iTunes 3 08-02-10 22:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:10.