iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Iphone herkent alleen vodafone simkaart (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/111560-iphone-herkent-alleen-vodafone-simkaart.html)

ahmedyildirim 06-02-12 14:31

Iphone herkent alleen vodafone simkaart
 
Beste IPhone gebruikers,

Ik heb via marktplaats een iphone 4 gekocht. Er werd mij verteld dat de telefoon simlockvrij is maar dat is hij volgens mij niet.

Als ik een vodafone simkaart invoer dan is er geen enkel probleem. Ik kan mijn wachtwoord invoeren. Maar als ik een simkaart van een ander provider invoer dan reageert de iphone niet.

Links boven in de statusbar geeft hij 'geen simkaart' weer.

Ik heb een andere simkaart geprobeerd zonder wachtwoord. Ik kom er niet meer uit.

Ik hoop dat jullie meer weten.

GoGo22 06-02-12 15:09

je beantwoord je vraag in je tekst, dus niet sim lock vrij en volgens mij ben je afgezet. Nog blij voor je dat je vodafone kaart wel werkt en het geen at&t geval is ofzo..

raptile 06-02-12 15:11

Het kan ook zijn dat die simkaart niet goed of te oud is waardoor hij niet werkt.
Even een simkaart lenen van iemand met een iphone die wel zou moeten werken.

ahmedyildirim 06-02-12 23:18

Volgens mij heeft mijn telefoon een ander problemen. Normaliter als je een simkaart invoert in een iphone met simlock dan geeft hij 'geen service' aan in de statusbar. Maar in mijn geval geeft hij aan dat er geen simkaart in zit. Een vodafone prepaid simkaart herkent hij wel. İk heb ook een vodafone simkaart met een abbonement geprobeerd en deze accepteerde hij ook niet.

raptile 07-02-12 00:19

Daarom heb ik ook het vermoeden dat het een probleem is in de simkaart.
Probeer eens een recentere/werkende simkaart van iemand anders.

Dantis 07-02-12 09:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ahmedyildirim (Bericht 768960)
Beste IPhone gebruikers,

Ik heb via marktplaats een iphone 4 gekocht. Er werd mij verteld dat de telefoon simlockvrij is maar dat is hij volgens mij niet.

Als ik een vodafone simkaart invoer dan is er geen enkel probleem. Ik kan mijn wachtwoord invoeren. Maar als ik een simkaart van een ander provider invoer dan reageert de iphone niet.

Links boven in de statusbar geeft hij 'geen simkaart' weer.

Ik heb een andere simkaart geprobeerd zonder wachtwoord. Ik kom er niet meer uit.

Ik hoop dat jullie meer weten.

TIP

Als je iets van markplaats koopt ga naar de verkoper toe dan weet je ook wat je koopt als het te ver is wacht gewoon tot iets in de buurt,je weet markplaats zit vol oplichters helaas ze verpesten het voor een ander.

je ziet het zelf nu toestel is mischien stuk,ik denk dat ie wel simlocked is want alle toestellen in nederland zijn simlockvrij.

colliehome 07-02-12 09:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dantis (Bericht 769178)
TIP

Als je iets van markplaats koopt ga naar de verkoper toe dan weet je ook wat je koopt als het te ver is wacht gewoon tot iets in de buurt,je weet markplaats zit vol oplichters helaas ze verpesten het voor een ander.

je ziet het zelf nu toestel is mischien stuk,ik denk dat ie wel simlocked is want alle toestellen in nederland zijn simlockvrij.

Uit wat lees jij dan dat de koper hem zelf niet is gaan ophalen? Nu ja, dit is ook niet on topic dus even verder on topic


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:49.