//

Iphone herkent alleen vodafone simkaart

Iphone herkent alleen vodafone simkaart discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste IPhone gebruikers, Ik heb via marktplaats een iphone 4 gekocht. Er werd mij verteld dat de telefoon simlockvrij is maar dat is hij volgens ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-02-12, 15:31
ahmedyildirim ahmedyildirim is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 2
Standaard Iphone herkent alleen vodafone simkaart

Beste IPhone gebruikers,

Ik heb via marktplaats een iphone 4 gekocht. Er werd mij verteld dat de telefoon simlockvrij is maar dat is hij volgens mij niet.

Als ik een vodafone simkaart invoer dan is er geen enkel probleem. Ik kan mijn wachtwoord invoeren. Maar als ik een simkaart van een ander provider invoer dan reageert de iphone niet.

Links boven in de statusbar geeft hij 'geen simkaart' weer.

Ik heb een andere simkaart geprobeerd zonder wachtwoord. Ik kom er niet meer uit.

Ik hoop dat jullie meer weten.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-02-12, 16:09
GoGo22 GoGo22 is offline
• iOS 12.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 112
Standaard

je beantwoord je vraag in je tekst, dus niet sim lock vrij en volgens mij ben je afgezet. Nog blij voor je dat je vodafone kaart wel werkt en het geen at&t geval is ofzo..
  #3  
Oud 06-02-12, 16:11
raptile's schermafbeelding
raptile raptile is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 149
Standaard

Het kan ook zijn dat die simkaart niet goed of te oud is waardoor hij niet werkt.
Even een simkaart lenen van iemand met een iphone die wel zou moeten werken.
__________________
I love my job! I could sit and watch it all day long
  #4  
Oud 07-02-12, 00:18
ahmedyildirim ahmedyildirim is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 2
Standaard

Volgens mij heeft mijn telefoon een ander problemen. Normaliter als je een simkaart invoert in een iphone met simlock dan geeft hij 'geen service' aan in de statusbar. Maar in mijn geval geeft hij aan dat er geen simkaart in zit. Een vodafone prepaid simkaart herkent hij wel. İk heb ook een vodafone simkaart met een abbonement geprobeerd en deze accepteerde hij ook niet.
  #5  
Oud 07-02-12, 01:19
raptile's schermafbeelding
raptile raptile is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 149
Standaard

Daarom heb ik ook het vermoeden dat het een probleem is in de simkaart.
Probeer eens een recentere/werkende simkaart van iemand anders.
  #6  
Oud 07-02-12, 10:08
Dantis Dantis is offline
• iOS 8.3
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Oost Souburg (zeeland)
Berichten: 230
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ahmedyildirim Bekijk bericht
Beste IPhone gebruikers,

Ik heb via marktplaats een iphone 4 gekocht. Er werd mij verteld dat de telefoon simlockvrij is maar dat is hij volgens mij niet.

Als ik een vodafone simkaart invoer dan is er geen enkel probleem. Ik kan mijn wachtwoord invoeren. Maar als ik een simkaart van een ander provider invoer dan reageert de iphone niet.

Links boven in de statusbar geeft hij 'geen simkaart' weer.

Ik heb een andere simkaart geprobeerd zonder wachtwoord. Ik kom er niet meer uit.

Ik hoop dat jullie meer weten.
TIP

Als je iets van markplaats koopt ga naar de verkoper toe dan weet je ook wat je koopt als het te ver is wacht gewoon tot iets in de buurt,je weet markplaats zit vol oplichters helaas ze verpesten het voor een ander.

je ziet het zelf nu toestel is mischien stuk,ik denk dat ie wel simlocked is want alle toestellen in nederland zijn simlockvrij.
  #7  
Oud 07-02-12, 10:28
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dantis Bekijk bericht
TIP

Als je iets van markplaats koopt ga naar de verkoper toe dan weet je ook wat je koopt als het te ver is wacht gewoon tot iets in de buurt,je weet markplaats zit vol oplichters helaas ze verpesten het voor een ander.

je ziet het zelf nu toestel is mischien stuk,ik denk dat ie wel simlocked is want alle toestellen in nederland zijn simlockvrij.
Uit wat lees jij dan dat de koper hem zelf niet is gaan ophalen? Nu ja, dit is ook niet on topic dus even verder on topic
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.

Laatst gewijzigd door colliehome; 07-02-12 om 10:43. Reden: voor sommige niet begrijpbaar
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone herkent geen simkaart meer? iMasteri iPhone accessoires en onderdelen 0 13-11-11 11:33
iPhone: Iphone herkent simkaart niet meer... jeroenvrijn Jailbreak 0 14-02-11 18:41
iPhone 4 - Herkent simkaart niet - Help s.v.p. klopper2009 iPhone algemeen 1 18-01-11 21:16
iPhone 3G herkent simkaart niet blingbling iPhone algemeen 11 27-08-10 23:55
iPhone 1e gen.: iphone herkent simkaart niet. freshman Unlock 7 02-11-08 21:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:43.