//

Een Iphone .... en dan .....

Een Iphone .... en dan ..... discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, na enig zoekwerk dit fantastische forum gevonden. Eindelijk een actief forum waarop er ook normaal en respectvol gereageerd wordt, daarvoor alvast mijn complimenten. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-02-12, 19:45
Johan31051970 Johan31051970 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 4
Standaard Een Iphone .... en dan .....

Hallo allemaal,

na enig zoekwerk dit fantastische forum gevonden.
Eindelijk een actief forum waarop er ook normaal en respectvol gereageerd wordt, daarvoor alvast mijn complimenten.

Wat doe ik hier zou je zeggen als je geen Iphone heb....

Tot op heden heb ik me niet verdiept in de Iphone materie omdat ik altijd een tevreden Android / Blackberry gebruiker ben geweest. Maar opeens krijg je dan van iemand te horen " ik heb hier een Iphone liggen waar ik niks mee doe, wil jij hem hebben ?". Tja daar hoef ik niet lang over na te denken, proberen kan geen kwaad.

Zoals ik het goed begrijp is het een 3GS 16GB, de huidige eigenaar kan mij niet vertellen of het een 3G of 3GS is. Ik weet wel dat als je de home knop ingedrukt houdt dat je dan een voice control krijgt (en als ik hier en daar gelezen heb zou het dan een GS moeten zijn).

Volgend weekend krijg ik hem afgeleverd en dan . . .

Ik lees zaken als, registreren, aanmelden, Itunes (staat intussen op mn laptop) en zo.

Wie kan er mij kort en bondig uitleggen wat ik moet doen als ik de Iphone volgende week in mn handen krijg. Welke stappen moet ik volgen om hem goed werkend te krijgen.

Hij is altijd gebruikt met een T-Mobile abbo en ik heb hier een T-Mobile kaartje al klaar liggen (dus dat lijkt me geen probleem).

Maar hoe dan verder ??

Alvlast bedankt,

Johan
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-02-12, 19:51
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Hey hey, welkom. Al je vragen zijn een beetje veel om hier even uit te leggen. Het is zoiets als "leg je eens uit hoe een pc werkt". Beetje moeilijk dus. Maar lees eens onze wiki.
Hier voor de 3GS iPhone 3GS gekocht

Hier wat algemene tips ; iPhone Tips | Tips voor de iPhone

Enkele begrippen; Wiki - Begrippen - iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS

Wat handleidingen; Wiki - Handleidingen - iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS

Met verdere - directe- vragen kunnen we op gepaste tijden uitleg geven.
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #3  
Oud 06-02-12, 19:55
Johan31051970 Johan31051970 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 4
Standaard

Hi,

ja sorry besef wel dat ik ineens heel veel vraag, sorry!
Ik zal de linken eens rustig doorlezen en als ik hem volgende week in handen heb en het dan niet begrijp met meer gerichte vragen komen.

Toch bedankt!
  #4  
Oud 06-02-12, 20:54
raptile's schermafbeelding
raptile raptile is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 149
Standaard

Ga eens bedenken wat je er allemaal mee wilt gaan doen en dan kun je, je "way to go" in stukken hakken. Heel veel plezier alvast!
__________________
I love my job! I could sit and watch it all day long
Reageren

Labels
3 g, 3gs, newbie



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Als ik een iphone koop, kan ik dan.... kurveekyl iPhone algemeen 3 16-10-11 17:43
En dan ben je eindelijk klaar met updaten. Dan tracteer je jezelf op een Emotible Michael iPhone accessoires en onderdelen 3 01-03-08 13:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:45.