//

Nu 4s kopen of wachten tot najaar??

Nu 4s kopen of wachten tot najaar?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeeeel graag wil ik overstappen naar een iPhone. Ik zou eigenlijk deze maand een willen aanschaffen. Maar de geruchten van de iPhone 5 worden weer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-02-12, 14:21
corvankruchten corvankruchten is offline
• iOS 10.0.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 17
Standaard Nu 4s kopen of wachten tot najaar??

Heeeeel graag wil ik overstappen naar een iPhone. Ik zou eigenlijk deze maand een willen aanschaffen. Maar de geruchten van de iPhone 5 worden weer luider. Ik ben bang dat als ik nu in februari de 4S aanschaf dat ik in juni of september weer watertandend naar de 5 loer.......

Wat is wijsheid? Een behoorlijk luxe probleem, I know, maar ook dat is een probleem.

Zijn er nog meer mensen die twijfelen? Wat zijn hun overwegingen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-02-12, 14:39
Fighter Fighter is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 3
Standaard

ik zou zeggen koop de 4S !!!
ik heb met dezelfde vraag gezeten en heb me uiteindelijk de 4s aangekocht.
je kan blijven wachten op telkens een beter en nieuwer model en zo de aankoop blijven uitstellen.
  #3  
Oud 08-02-12, 14:58
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door corvankruchten Bekijk bericht

Wat is wijsheid? Een behoorlijk luxe probleem, I know, maar ook dat is een probleem.
Heel herkenbaar Een vriend van mij wil al sinds 1984 een Mac kopen maar hij wacht nog even want volgend jaar komt er weer een sneller en beter model uit
  #4  
Oud 08-02-12, 15:39
mrboolean's schermafbeelding
mrboolean mrboolean is offline
• iOS 14.5
• 12.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 260
Stuur een bericht via ICQ naar mrboolean
Standaard

Tja, dit is een bekend probleem en er bestaat eigenlijk geen duidelijk antwoord, omdat zoveel zaken nog onzeker zijn. Het enige wat ik zou zeggen is: Heb je nu een telefoon nodig of wil je nu overstappen, neem dan de iPhone 4S. Anders zou ik het bij je huidige toestel houden en wachten op de volgende release. Maar bedenk wel dat dat nog ruim een half jaar kan duren, dus laat je niet te veel gek maken door een telefoon die er nog niets eens is.
  #5  
Oud 08-02-12, 23:53
Torch Torch is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 9
Standaard

Ik sluit me aan bij mrboolean.

Realiseer je wel dat als je wacht tot de iphone 5, dan de geruchtenstroom voor de 5S of 6 alweer op gang begint te komen. Zo blijf je wachten.

Kortom heb je nu één ander toestel nodig, koop de 4S (bevalt mij zeer goed). Heb je later een nieuw toestel nodig, koop het model dat dan te koop is, maar ga niet steeds zitten wachten op het volgende model, want dan blijf je wachten.....
  #6  
Oud 26-02-12, 10:06
corvankruchten corvankruchten is offline
• iOS 10.0.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 17
Standaard

Inmiddels de 4S aangeschaft......
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sync probleem: Wachten tot wijzigingen zijn toegepast... RoelG iPhone algemeen 7 06-01-12 18:18
Iphone 3GS of wachten tot 4G? doubleoz Archief 2 14-04-10 14:40
3GS aanschaffen of wachten tot 4G? Cynt76 Archief 1 31-01-10 20:48
In mei een iPhone, of wachten tot september? Hostpik Koopinformatie Nederland 23 01-04-09 17:42
Wachten tot Macworld? misterx Koopinformatie Nederland 13 06-01-09 22:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:01.