iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   berichtgeving / Push uitzetten (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/111803-berichtgeving-push-uitzetten.html)

tim410 19-11-11 19:15

push met 1 knop uitschakelen
 
Kan iemand mij vertellen hoe ik push op de iphone met 1 knop kan uitvinken? dat was altijd mogelijk voor IOS 5 maar nu met berichten centrum zie ik het alleen per App.

ik ga namelijk naar het buitenland en wil enkel gebruik maken van whatsapp, en dus niet ongevraagd data verbruiken door de mail, facebook, twitter of overige apps.

XIII 19-11-11 19:19

Hoe deed jij dat dan voor iOS5?

tim410 19-11-11 19:38

bij instellingen kon je (volgens mij) heel simpel Push uitvinken. nu kan het niet algemeen maar alleen per app?

gieleke6 10-02-12 00:02

berichtgeving / Push uitzetten
 
hoi

als ik ga slapen zet ik altijd mijn berichtgeving uit, zodat ik niet wakker wordt van bijv berichtjes van facebook. totaan ios 4 kon dit met één knopje. handiger nog, met SBsettings (jailbreak) was het erg handig.
sinds een week of 2 heb ik ios 5.01 en krijg ik het niet meer voor elkaar om dit uit te zetten. ook via sbsettings lukt dit niet. heeft iemand hier een oplossing voor?

JCM 10-02-12 01:23

Er zit zo'n knopje op de zijkant van de iphone. Als je die gebruikt zegt je iphone BZZZZ en dan kan jij rustig slapen..

swakes 10-02-12 14:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gieleke6 (Bericht 770089)
hoi

als ik ga slapen zet ik altijd mijn berichtgeving uit, zodat ik niet wakker wordt van bijv berichtjes van facebook. totaan ios 4 kon dit met één knopje. handiger nog, met SBsettings (jailbreak) was het erg handig.
sinds een week of 2 heb ik ios 5.01 en krijg ik het niet meer voor elkaar om dit uit te zetten. ook via sbsettings lukt dit niet. heeft iemand hier een oplossing voor?


Hi,

Ik zou dit ook wel terug willen!!
Iemand een iedee of er zoiets nieuws is?

Thanks

Eric11 10-02-12 14:38

Gewoon op vliegtuig modus zetten heb je nergens last van

swakes 10-02-12 14:55

Het probleem is dan wel dat je dringende SMSberichten-telefoons ook niet meer zult krijgen!!

Patman71 10-02-12 15:06

Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Ga straks naar het buitenland en wil dan
alle automatische berichten uitzetten ivm datakosten.

hanske636 10-02-12 16:12

Mobiele data uitzetten.
En dat kan met SBsettings ook.:d

gieleke6 14-02-12 19:09

Dank voor jullie antwoorden, echter; Van 'Brrrrrr' op mijn nachtkastje schrik ik wakker, en met vliegtuigmodus kan ik inderdaad geen dringende oproepen ontvangen..
T/m iOS 4 kon dit gewoon met 1 knopje..

JCM 14-02-12 20:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gieleke6 (Bericht 771136)
Dank voor jullie antwoorden, echter; Van 'Brrrrrr' op mijn nachtkastje schrik ik wakker, en met vliegtuigmodus kan ik inderdaad geen dringende oproepen ontvangen..
T/m iOS 4 kon dit gewoon met 1 knopje..

Dan leg je telefoon op je bed, geloof me. Je wordt echt niet wakker :P

gieleke6 15-02-12 13:36

Wauw wat een vondst! :S dat is toch geen oplossing? En wat weet jij trouwens van mijn slaapgedrag?
Als je 5e versnelling het niet meer doet, vermijd je dan voortaan ook alle snelwegen?

JCM 16-02-12 21:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gieleke6 (Bericht 771330)
Wauw wat een vondst! :S dat is toch geen oplossing? En wat weet jij trouwens van mijn slaapgedrag?
Als je 5e versnelling het niet meer doet, vermijd je dan voortaan ook alle snelwegen?

facepalm... je snapt me toch wel.. sjeezus.

maureeen 16-02-12 21:48

trilfunctie uitzetten ;-) Telefoon andersom leggen (beeldscherm naar onderen, zie je ook geen licht :P)
Nee, serieus, ik denk dat je ze 1 voor 1 uit moet zetten.. :/

hanske636 18-02-12 21:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gieleke6 (Bericht 770089)
hoi

als ik ga slapen zet ik altijd mijn berichtgeving uit, zodat ik niet wakker wordt van bijv berichtjes van facebook. totaan ios 4 kon dit met één knopje. handiger nog, met SBsettings (jailbreak) was het erg handig.
sinds een week of 2 heb ik ios 5.01 en krijg ik het niet meer voor elkaar om dit uit te zetten. ook via sbsettings lukt dit niet. heeft iemand hier een oplossing voor?

Mogelijk is PushSoundBlock iets voor u.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:29.