//

Notities (iPhone 3G) verdwenen na herstel naar 3.1.3 in DFU mode

Notities (iPhone 3G) verdwenen na herstel naar 3.1.3 in DFU mode discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mede-iPhoners, Ik zit met een probleem en heb dringend hulp nodig. Vandaag heb ik de iPhone van mijn vriendin in iTunes herstelt (in DFU ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-02-12, 00:30
David333 David333 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 1
Standaard Notities (iPhone 3G) verdwenen na herstel naar 3.1.3 in DFU mode

Beste mede-iPhoners,

Ik zit met een probleem en heb dringend hulp nodig.

Vandaag heb ik de iPhone van mijn vriendin in iTunes herstelt (in DFU mode) naar versie 3.1.3 aangezien versie 4.1 de telefoon heel traag maakte. Zonder er verder bij na te denken dat er verder hele belangrijke notities in stonden en die zijn nu verdwenen.

Ik heb in iTunes gezocht op back-ups maar die zijn er niet, de notities werden ook niet gesynced met Outlook dus daar staan ze ook niet. Daarnaast heb ik geprobeerd om met DiskAid te gegevens weer op te roepen maar dit werkt ook niet.

Is er een mogelijkheid dat de gegevens wellicht nog ergens verborgen op de harde schijf van de telefoon staan? Hebben jullie andere tips want deze notities zijn erg belangrijk.

Gr.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-02-12, 09:40
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door David333 Bekijk bericht

Is er een mogelijkheid dat de gegevens wellicht nog ergens verborgen op de harde schijf van de telefoon staan? Hebben jullie andere tips want deze notities zijn erg belangrijk.
Een iPhone heeft geen harde schijf Als de iPhone werd hersteld zijn alle gegevens verdwenen die op de iPhone stonden.

Notities zijn onderdeel van Mail en als die notities niet werden gesynchroniseerd met het een of andere e-mail programma staan ze ook niet op de PC.

De notities zouden in een iTunes backup onder Mail kunnen staan, maar zo'n backup heb je dus niet. Ik vrees dat die notities onherroepelijk verdwenen zijn.

Moraal van het verhaal: als je de notities niet synchroniseert en als je geen backups maakt dan zijn die gegevens ook niet zo belangrijk
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS niet uit DFU mode na downgrade van 4.3.5 naar 4.3.3 axie21 iPhone algemeen 0 08-10-11 23:29
Iphone dood naar dfu mode!? synthic iPhone algemeen 0 20-09-09 11:53
iPhone 3G: Iphone herstart constant naar DFU mode? pevi Unlock 3 28-12-08 22:39
iPhone: naar 2.0.2 zonder DFU mode te zetten nanoman Jailbreak 5 29-08-08 23:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:27.