iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iphone 3 voor 75 euro. doen of niet? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/111850-iphone-3-voor-75-euro-doen-niet.html)

xxtasja 10-02-12 18:02

iphone 3 voor 75 euro. doen of niet?
 
Een vriendin van mij verkoopt haar iphone 3 voor 75 euro. Hij doet het nog goed, alleen wat krassen aan de achterkant. Is dit een goede deal of niet?

ps: kan hier trouwens een gewone simkaart in of moet er ook een microsim in?

Guest-20180925190238 10-02-12 18:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xxtasja (Bericht 770220)
Een vriendin van mij verkoopt haar iphone 3 voor 75 euro. Hij doet het nog goed, alleen wat krassen aan de achterkant. Is dit een goede deal of niet?

ps: kan hier trouwens een gewone simkaart in of moet er ook een microsim in?

Jij vertrouwt die "vriendin" blijkbaar niet erg :rolleyes: De iPhone 3 gebruikt een normale SIM, dus geen micro-SIM.

xxtasja 10-02-12 18:22

Jawel, ik vertrouw haar wel. maar gaat er vooral om in de iphone 3 nu nog 75 euro waard en wat kan ik er allemaal mee enzo, dat dat het geld waard is haha

kal_el 10-02-12 18:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xxtasja (Bericht 770227)
Jawel, ik vertrouw haar wel. maar gaat er vooral om in de iphone 3 nu nog 75 euro waard en wat kan ik er allemaal mee enzo, dat dat het geld waard is haha

in mijn ogen is die telefoon dat niet waard.
Ik zou er nog geen 30 euro voor willen betalen om eerlijk te zijn...

Guest-20180925190238 10-02-12 18:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xxtasja (Bericht 770227)
Jawel, ik vertrouw haar wel. maar gaat er vooral om in de iphone 3 nu nog 75 euro waard en wat kan ik er allemaal mee enzo, dat dat het geld waard is haha

Ik zou best 75,- EUR willen betalen voor een goed onderhouden iPhone 3G, zonder al te veel krassen en deukjes. De iPhone 3G moet natuurlijk SIM-lockvrij zijn :)

Kijk eens op het forum rond dan krijg je een idee van de gangbare prijzen.

Succes verder :)

flashingst 10-02-12 18:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kal_el (Bericht 770234)
in mijn ogen is die telefoon dat niet waard.
Ik zou er nog geen 30 euro voor willen betalen om eerlijk te zijn...

Lekker duidelijk onderbouwd ook! Onzin trouwens, een iPhone 3 (denk dat het om een 3G gaat) is niks mis mee, en zeker niet voor 75 euro! Ik zou gelijk de deal hebben gesloten, op bijvoorbeeld Marktplaats vragen de meeste mensen het dubbele nog voor hun 3G.

En ja er kunnen normale simkaarten in (mocht hij simlockvrij zijn).
Ik weet niet vanaf wat voor telefoon je komt??

xxtasja 10-02-12 19:01

Hij heeft krassen op de achterkant, maar de behuizing kan vervangen worden en een knopje werkt niet meer perfect maar dat word nog gemaakt. ik kom nu van een blackberry maar die bevalt me totaal niet meer. de iphone 3g is niet de nieuwste maar lijkt me wel perfect om aan de iphone te ībeginnenī zegmaar. hij is net een jaar oud en voor 75 euro laat ik hem niet liggen haha.
Hij is simlock vrij, en krijg van mijn vriend zijn abonnement haha. twee vliegen in een dus.

De deal is trouwens al gesloten, krijg hem begin maart al. (:

flashingst 10-02-12 19:17

Goede keuze gemaakt! Alvast veel plezier met je iPhone!

kal_el 10-02-12 19:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door flashingst (Bericht 770238)
Lekker duidelijk onderbouwd ook! Onzin trouwens, een iPhone 3 (denk dat het om een 3G gaat) is niks mis mee, en zeker niet voor 75 euro! Ik zou gelijk de deal hebben gesloten, op bijvoorbeeld Marktplaats vragen de meeste mensen het dubbele nog voor hun 3G.

En ja er kunnen normale simkaarten in (mocht hij simlockvrij zijn).
Ik weet niet vanaf wat voor telefoon je komt??

zal het effe onderbouwen:
Helft van de apps die uitgebracht worden ondersteunen geen iOs 4.X meer
een hele boel apps ondersteunen gewoon geen iPhone 3G omdat die neit voldoet aan de hardware eisen

wil je meer?

xxtasja 10-02-12 19:33

het is eigenlijk ook maar om mee te beginnen tot ik 18 ben. mag nu nog geen abo afsluiten, als ik abonnement heb krijg ik zowiezo een nieuwere. dit is om aan de iphone te wennen en als hij niet bevalt heb ik tenminste geen kapitaal weggegooid.

normalis666 10-02-12 20:00

en een 3g voor 75euro het is altijd nog een hele goede Ipod

xxtasja 10-02-12 20:02

Ja, daarom. (: 75 is een koopje voor een iphone en een ipod.

XIII 10-02-12 20:56

Aangezien de deal al is gelosten, kan hier ook een slotje op...

// Slotje


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:00.