//

iPhone onder water

iPhone onder water discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, de iphone van mijn zoon (8GB 1.1.1 restore 1.1.4) is effekens onder water geweest juist tot boven de home knop. Op het moment zelf ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-04-08, 11:22
Tjoky Tjoky is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 26
Standaard iPhone onder water

Hi, de iphone van mijn zoon (8GB 1.1.1 restore 1.1.4) is effekens onder water geweest juist tot boven de home knop. Op het moment zelf is hij uitgevallen, nu is zoon terug van reis, en als ik hem met mijn pc aansluit zit er leven in, maar zit hij in recovery mode. Ik heb hem met iliberty er uit haalt, in DFU een restore gedaan, Ziphone, dat lukt maar home knop ga niet en als ik hem uit doe, en weer aan is hij weer in recovery mode.
Kan iemand mij helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-04-08, 11:25
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

Heb je de iPhone goed laten drogen???

laat em een week lang in een ruimte liggen op kamertemperatuur en af en toe draaien zodat het water niet blijft liggen en zo dingen verkalken.

Dit lijkt op iets van kortsluiting, dus eerst goed laten drogen, en daarna pas aansluiten voordat je dingen erger maakt!
  #3  
Oud 14-04-08, 11:47
PauluS87's schermafbeelding
PauluS87 PauluS87 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Sneek (Friesland)
Berichten: 622
Standaard

Gewoon instoppen met kranten. Binnen een paar dagen is alles verdampt in de kranten en kun je, als het goed is, zonder al te veel problemen weer verder bellen.

Mag ik trouwens vragen hoe iemand het voorelkaar krijgt een iPhone in het water te te laten vallen? Mij is het echt nog nooit overkomen, met wat dan ook.
__________________
Iphone 3GS 16GB White - New Bootrom - 4.0 Jailbreaked and Unlocked
  #4  
Oud 14-04-08, 11:47
Tjoky Tjoky is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 26
Standaard

Het is in Azië gebeurd waar het zeer vochtig is, hij heeft hem wel in de zon laten drogen. Maar er zijn geen sporen van vochtigheid te zien. Scherm is perfect, juist home knop ga niet en aan-uit zit weer in recovery-mode
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone in water gevallen zuleyha iPhone algemeen 17 01-05-13 00:32
Iphone in water gevallen!! CODBO Archief 3 27-11-10 20:41
iPod Touch 1gen water onder scherm regen kai824 iPhone algemeen 0 10-06-09 17:49
Water en zeep onder het scherm Drinkyoghurt iPhone algemeen 1 15-07-08 01:18
iPhone te water!!!!! landrover iPhone algemeen 3 13-05-08 10:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:00.