//

iPhone kapot door kou?

iPhone kapot door kou? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey! 2 uurtjes geleden is mijn iPhone uit het niets uit gevallen toen ik buiten op de scooter zat. Had gelezen dat de iPhone niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-02-12, 22:26
rawbin rawbin is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 3
Standaard iPhone kapot door kou?

Hey!

2 uurtjes geleden is mijn iPhone uit het niets uit gevallen toen ik buiten op de scooter zat. Had gelezen dat de iPhone niet erg bestendig is tegen kou, dus ik neem aan dat het hierdoor komt.

Hij gaat helemaal niet meer aan. Moet ik gewoon nog afwachten wat er gaat gebeuren of zit er een grote kans in dat hij het niet meer gaat doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-02-12, 22:29
Datamonster Datamonster is offline
• iOS 14.2
• iPadOS 14.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Regio Utrecht
Berichten: 223
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rawbin Bekijk bericht
Hey!

2 uurtjes geleden is mijn iPhone uit het niets uit gevallen toen ik buiten op de scooter zat. Had gelezen dat de iPhone niet erg bestendig is tegen kou, dus ik neem aan dat het hierdoor komt.

Hij gaat helemaal niet meer aan. Moet ik gewoon nog afwachten wat er gaat gebeuren of zit er een grote kans in dat hij het niet meer gaat doen?

Als het goed is moet hij nadat hij weer op kamertemperatuur is gekomen weer gaan werken iPhones kunnen heel slecht tegen kou
__________________
Ipad4 32G 3G [/COLOR]7.0.3 JB Iphone 4S 64G White 7/0.3 iPhone 5s 32g Silver, iPad Mini 2 16g White,iPhone 6 Plus 64g Spacegrey, iPhone 6s Plus Rose Gold
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 kapot door de reparatie... Trinity88 iPhone algemeen 2 09-09-11 11:02
ipod touch, kapot door waterscahde. famm iPhone algemeen 2 08-03-11 21:04
Kou ==> haarscheurtjes? Bas517 iPhone algemeen 5 26-07-10 19:59
MCA Autolader voor iPhone en iPod kapot door de kou?? Solari Koopinformatie Nederland 0 15-01-10 11:34
iPhone + Kou = simkaart error Uncle iPhone algemeen 4 09-01-09 12:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:38.