//

Contactpersonen en verjaardagen van Facebook op mijn iphone

Contactpersonen en verjaardagen van Facebook op mijn iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Tot mijn grote ergenis staat in mijn iphone alle contactpersonen van mijn facebook. Ook staat hun verjaardagen in mijn agenda. Vraag mij niet hoe dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-02-12, 23:23
Ilien Ilien is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 1
Standaard Contactpersonen en verjaardagen van Facebook op mijn iphone

Tot mijn grote ergenis staat in mijn iphone alle contactpersonen van mijn facebook. Ook staat hun verjaardagen in mijn agenda.
Vraag mij niet hoe dat kan, maar vertel mij aub hóe ik deze synchronisatie kan uitzetten.
Ik heb al veel gezocht en gepprobeerd maar tevergeefs...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-02-12, 08:46
MathieuG MathieuG is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 159
Standaard

In de Facebook voor iPhone app naar je vriendenlijst gaan dan rechtsbovenin op icoontje drukken en daar kun je het syncen aan en uitzetten en de data verwijderen.
  #3  
Oud 29-04-12, 01:40
mdrongelen mdrongelen is offline
• iOS 7.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Terneuzen
Berichten: 62
Standaard

Ik wil wel foto's enzo syncen via facebook maar niet de verjaardagsmeldingen. Krijg die maar niet uit (alleen de melding moet dus uit)
  #4  
Oud 08-11-12, 00:23
jiepie jiepie is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 75
Stuur een bericht via Instant Messenger naar jiepie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ilien Bekijk bericht
Tot mijn grote ergenis staat in mijn iphone alle contactpersonen van mijn facebook. Ook staat hun verjaardagen in mijn agenda.
Vraag mij niet hoe dat kan, maar vertel mij aub hóe ik deze synchronisatie kan uitzetten.
Ik heb al veel gezocht en gepprobeerd maar tevergeefs...
Hier ook het probleem, hoe krijg je die facebook verjaardagen uit je agenda?
  #5  
Oud 08-11-12, 00:41
n1mber n1mber is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 100
Standaard

Als het goed is moet dit werken:

Instellingen - Facebook

Onder het kopje: Sta toe dat deze apps uw account gebruiken
zet je agenda uit. Hierdoor komen de verjaardagen niet in je agenda. En als je contacten uitzet komen je facebook contacten ook niet tussen jouw contacten te staan.
  #6  
Oud 10-11-12, 00:50
jiepie jiepie is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 75
Stuur een bericht via Instant Messenger naar jiepie
Standaard

Dank u wel, agenda staat weer zoals ik het wil.
  #7  
Oud 13-11-12, 23:22
macleentje macleentje is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Westland
Berichten: 283
Standaard

Je kunt ook wel de contacten gebruiken en de verjaardagen niet weergeven (kan alleen even zo vlug niet terugvinden waar dat ook al weer was als iemand dat wil kan ik wel weer even op zoek gaan...) *edit* gevonden, open agenda en via tab linksbovenaan "agenda's" kun je onder het kopje facebook aan- of uitvinken wat je weergegeven wil hebben.

Mijn adresboekvraag is de volgende, ik heb mijn facebookvrienden geimporteerd en gebruik dan dat contact om aan te vullen met mijn oude (android)telefoon gegevens. Maar wat gebeurt er als ik besluit geen vrienden meer te zijn of om wat voor reden dan ook alles uit fb weg is. Zijn deze contacten dan wel echt vast in mijn agenda? Of ben ik die dan ook kwijt??
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Facebook events/verjaardagen in agenda Guest-20190430163756 iPhone Apps 5 10-08-13 14:47
Hoe Live-Contactpersonen naar iPhone-Contactpersonen? TheJoker iPhone algemeen 3 22-04-10 16:58
Kan ik notities van mijn mail (gewoon van de mac) op mijn iPhone zetten? Lukadegier iTunes 2 02-02-09 16:13
Windows Contactpersonen Kopieren naar mijn Iphone stephanlast iPhone algemeen 3 26-01-08 18:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:23.