//

connectie problemen met carkit

connectie problemen met carkit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De Bluetooth connectie tussen mijn iPhone 3GS en mijn carkit (Citroen DS3) wordt steeds tijdelijk verbroken en herstelt daarna vanzelf weer. Zeer irritant omdat er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-02-12, 14:35
cvdakker cvdakker is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 4
Standaard connectie problemen met carkit

De Bluetooth connectie tussen mijn iPhone 3GS en mijn carkit (Citroen DS3) wordt steeds tijdelijk verbroken en herstelt daarna vanzelf weer. Zeer irritant omdat er bijna continue een melding over mijn GPS-map verschijnt. Nog iemand deze problemen (gehad)?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-02-12, 16:39
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Kan je je carkit resetten ofzo?
  #3  
Oud 14-02-12, 17:21
cvdakker cvdakker is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 4
Standaard

Nee. Het gaat hier om het ingebouwde navigatiesysteem. Als ik een iPhone 4S koppel werkt het probleemloos. Alleen de 3GS geeft problemen
  #4  
Oud 14-02-12, 17:40
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ik had zo'n losse carkit, een goeie en ik gebruikte de iphone 4 ermee, nadien had ik de 4s gekocht, het lukte nooit om te connecteren met de carkit met de 4s, de carkit moest gerest worden en dan pas kon ik de 4s gebruiken, deze kon blijkbaar maar mee 1 toestel connecteren, daarmee ik vroeg of het mss niet mogelijk was om ook bij u een reset ofzo te doen, wie weet zou dat ook helpen maar als dat niet gaat, geen idee hoe je zoiets moet gaan oplossen dan.
  #5  
Oud 14-02-12, 17:47
Guest-20180928213307
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cvdakker Bekijk bericht
Nee. Het gaat hier om het ingebouwde navigatiesysteem. Als ik een iPhone 4S koppel werkt het probleemloos. Alleen de 3GS geeft problemen
Je zou toch in uw settings de gekoppelde apparaten moeten kunnen verwijderen??( van uw auto)
  #6  
Oud 27-02-12, 00:30
corvankruchten corvankruchten is offline
• iOS 10.0.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cvdakker Bekijk bericht
De Bluetooth connectie tussen mijn iPhone 3GS en mijn carkit (Citroen DS3) wordt steeds tijdelijk verbroken en herstelt daarna vanzelf weer. Zeer irritant omdat er bijna continue een melding over mijn GPS-map verschijnt. Nog iemand deze problemen (gehad)?
Ik heb hetzelfde probleem, maar dan wel een andere Franse auto. Daarnaast, de verbinding kraakt heel erg.
  #7  
Oud 16-04-12, 13:49
energiek energiek is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1
Standaard Verbindingsprobleem Iphone 4 met Fiat Blue&Me

Sinds de firmware-update naar iOS 5.1, ervaar ik problemen met de bluetoothverbinding via het Blue&Me (versie 5.6, de laatste) systeem van Fiat. Dit resulteert in: een steeds verbrekende verbinding tussen de Iphone 4 en het Blue&Me systeem. Na een tijdje te hebben gereden, wordt de verbinding weer stabiel. Wie heeft de oplossing?
Reageren

Labels
3gs, bluetooth pairing, carkit, connectie



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
problemen met versturen van contactenlijst naar carkit kki iPhone algemeen 10 12-01-13 12:49
Connectie problemen robje33 iPhone algemeen 5 18-04-11 14:17
Nu upgrade firmware geen connectie via blue tooth carkit bij bellen voicemail KPN leppink KPN 0 27-12-10 11:56
iPhone 3G problemen met carkit icm bluetooth bjornpieneman iPhone algemeen 0 24-06-09 17:00
Apps crashen / dock connectie problemen Thisnameistaken iPhone Apps 2 09-09-08 12:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:51.