//

Meerdere from-adressen instellen

Meerdere from-adressen instellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) In Mail.app van OS X kan ik vrij eenvoudig meerdere emailadressen gebruiken als afzenderadres van één enkele account. Mijn instellingen zijn gesynchroniseerd naar mijn iPhone, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-04-08, 17:11
praseodym praseodym is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 31
Standaard Meerdere from-adressen instellen

In Mail.app van OS X kan ik vrij eenvoudig meerdere emailadressen gebruiken als afzenderadres van één enkele account. Mijn instellingen zijn gesynchroniseerd naar mijn iPhone, maar ik kan geen enkele mogelijkheid vinden om op de iPhone het From-adres te veranderen.

Weet iemand of dit, wellicht met een third-party application, wel mogelijk is? En mocht dit niet het geval zijn, is er al iets voor in firmware 2.0?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-04-08, 22:44
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

kijk bij instellingen -> mail -> (je ziet je accounts) scroll naar onderen -> standaard account = .....

Als je reageert op een ingekomen mail, antwoord de iphone met dat mail adres, dat doet ie in de Apple ook en lijkt me logisch.
  #3  
Oud 14-04-08, 23:48
praseodym praseodym is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 31
Standaard

Dat had ik gevonden. Ik heb echter één account met meerdere aliasen, en ik zou graag vanaf alle aliasen mail kunnen versturen. Met Mail.app op mijn Mac is dit geen probleem: er zijn in het door jouw genoemde vakje meerdere emailaddressen ingevuld. De iPhone pakt echter alleen de eerste, en biedt geen selectie voor een ander adres.
  #4  
Oud 20-04-08, 15:02
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

Net even gekeken: ik heb Bossprefs geinstalleerd, en daarmee kan je je email accounts stuk voor stuk uit/aan schakelen.

Het verdient niet de schoonheidsprijs, maar werkt bij mij wel: kies de account waarmee je een bericht wil sturen, de andere staan even uit.

Na het verzenden zet je het weer aan.
  #5  
Oud 20-04-08, 15:46
praseodym praseodym is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 31
Standaard

Bedankt, dat is op zich nog wel een redelijke oplossing. Hopelijk lost Apple het in ieder geval in de toekomstige firmware wat netter op.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
verschillende ip adressen hansvries Overige providers Nederland 6 18-12-10 19:25
synchroniseren adressen (etc?) hansvdm iPhone algemeen 1 04-04-10 22:17
'Werk'adressen Outlook Awater iTunes 1 20-01-10 18:50
iphone mail adressen hans7979 iPhone algemeen 1 29-01-09 15:48
Googlemaps en adressen cowelg iPhone algemeen 0 05-09-08 10:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:28.