iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Iphone dood? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/112106-iphone-dood.html)

Wortelbrood 14-02-12 20:58

Iphone dood?
 
Hallo allemaal,

Ik weet dat hier vaker vragen over gesteld worden, maar met al deze reacties/hulp kom ik er nog niet uit.

Een tijdje geleden viel mijn iPhone 3G spontaan uit, en kreeg ik hem niet meer aan. Vanaf dat moment ben ik een helse zoektocht gestart naar de oorzaak hiervan, maar nog altijd kom ik niet verder. Ik heb al een hoop geprobeerd, waaronder jailbreak en hem in DFU-mode zetten. Het enige teken van leven dat mijn iPhone nog geeft is wanneer ik hem aan de lader in het stopcontact hang (hij laat het batterij-tekentje tekentje zien maar laad niet op) of wanneer ik hem aansluit op mijn laptop (apple-logo). iTunes herkent de telefoon niet meer, enkel wanneer ik hem in DFU zet wordt er een 'iPhone' herkent, en wordt er gezegd dat ik hem moet herstellen.

Maar, wanneer ik hem probeer te herstellen krijg ik de volgende code:

Citaat:

De iPhone iPhone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (23).
, waarna hij de iPhone ook niet langer meer herkent. Ook heb ik geprobeerd om custom firmware d'r op te zetten, maar deze firmware is dan niet compatible, zegt iTunes. (Ik weet overigens ook niet welke firmware er momenteel opstaat omdat ik dit nergens kan opzoeken)

Help help help! Ik ben gek op mijn iPhone en mis 'm heel erg.. dus alle hulp is welkom. Alvast bedankt!

Wortel

Edit: Ik heb overigens ook al de batterij vervangen...

apotheosis 14-02-12 21:31

Heb je al eens op een andere pc/laptop geprobeerd om te herstellen?

Wortelbrood 14-02-12 21:32

Jep, ik heb het op 4 verschillende pc's geprobeerd, zowel op Windows als op Mac..

apotheosis 14-02-12 21:36

How to Restore an iPhone With Error 23 | eHow.com

Wortelbrood 14-02-12 21:43

Eerlijk gezegd kan ik uit deze uitleg niet opmaken waarom ik nu geen Error 23 zou krijgen (wat dus wel gebeurd).

Wortelbrood 16-02-12 09:18

Heeft niemand anders hier een idee over? :)

Jcop 16-02-12 09:50

Heb dit vroeger ook verschillende keren gehad met de 1ste Iphone. Gewoon blijven proberen om hem in DFU mode te krijgen en goed de stappen volgen die er worden gegeven om te jailbreaken en dan zou het normaal moeten lukken.

Dit was allesinds bij mij het geval.
Ik hoop dat het voor jou ook zal helpen.

Wortelbrood 12-03-12 15:36

Helaas, dit was bij mij niet het geval. Heb een expert gebeld en die zegt dat het 99% kans is dat hij niet meer te maken is... Van dat oordeel ga ik dan ook maar uit.

tiger1333 13-03-12 10:30

Beste,

Heeft u al geprobeerd de accu te laten vervangen?
De meeste reparateurs handelen met no cure no pay, dus niet geschoten is altijd mis!

Wortelbrood 13-03-12 11:41

Hallo tiger,

ik heb de accu inderdaad zelf al vervangen, maar zonder resultaat. Bedankt voor het meedenken.

tiger1333 13-03-12 12:13

Dan is er waarschijnlijk iets met de powermanagement chip.
Deze kan je ook laten vervangen, echter denk ik dat reparatie niet echt loont voor de waarde van dit apparaat.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:35.