//

Spionage op mijn iPhone!

Spionage op mijn iPhone! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag iedereen, Ik vrees dat ik slachtoffer ben geworden van spionage op mijn (nieuwe) iPhone 4. Ik heb al enkele vreemde berichten op mijn thuisscherm ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-02-12, 22:03
herbivoor herbivoor is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Gent
Berichten: 6
Standaard Spionage op mijn iPhone!

Dag iedereen,
Ik vrees dat ik slachtoffer ben geworden van spionage op mijn (nieuwe) iPhone 4. Ik heb al enkele vreemde berichten op mijn thuisscherm gekregen.
Eerder kreeg ik al berichten met de beschrijving van mijn achtergrondafbeelding en een foto die ik aan het bekijken was (een foto van iemand met een witte T-shirt), even later kreeg ik een bericht in dezelfde aard als het bijgevoegde bericht met er op 'Man met witte T-shirt'. Ook kreeg ik al een bericht met mijn mijn naam op. Ik heb een iPhone 4 met iOS 5.0.1, NIET gejailbreakt, ik heb hem NIEUW gekocht in de winkel (enkele maanden geleden), is dus niet 2dehands en kan dus zeker niet gestolen zijn!
Weet iemand wat dit zou kunnen zijn en wat je er tegen kunt doen?

Alvast bedankt!

Bijlage
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-02-12, 22:18
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Iemand is je een kl**t aan het aftrekken.

Dat zijn flash sms'en die je krijgt van iemand.

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...ringboard.html

Niks om je zorgen over te maken. Wel even je vriendenkring aan de tand voelen
  #3  
Oud 14-02-12, 22:22
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Bomans; , goed dat je dat zegt, das allesbehalve een leuke grap ze.
Goed om weten.

Ik heb die sms app eens geinstalleerd en ik zie bij mij alleen slide to cancel staan, slide to send komt nooit tevoorschijn bij mij (tis nie om mensen beet te nemen, ik ben da aant testen mee ne maat maar oftewel flipt de app hier ofwel doe ik toch nog iets verkeerds want wat ik ook doe, ik krijg nooit slide to send te zien).

Laatst gewijzigd door apotheosis; 14-02-12 om 22:42.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
kan iemand mijn vertellen waar ik mijn contacten in mijn i tunes vind mschmidtwegenbouw iPhone algemeen 3 31-12-11 14:18
waar kan ik mijn zelfgemaakte ringtone terug vinden op mijn iphone(4)? uncu129 iTunes 2 03-02-11 12:18
iTunes synchroniseert mijn podcasts niet meer met mijn iPhone Rich E. iTunes 0 18-09-10 17:19
mijn iPhone speelt mijn nummers niet meer op album volgorde?? maurice1991 iPhone algemeen 2 27-08-10 19:06
Help zit al 12 uur achter mijn Macbook en iPhone krijg mijn iPhone niet aan de praat bruut Unlock [archief] 22 02-12-07 16:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:11.