iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Mijn gegevens gevonden op een andere Iphone ?? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/112213-mijn-gegevens-gevonden-op-andere-iphone.html)

iphonester 16-02-12 12:50

Mijn gegevens gevonden op een andere Iphone ??
 
Beste Iphone gebruikers,

Deze vraag is namens mijn vriend.
Zal even uitleggen wat er is gebeurd.

Frank heeft een zwarte Iphone 4, heeft deze gekocht van een vriend (Dennis) die een telefoonzaak heeft ( geen apple store).
Kort daarna heeft hij de telefoon laten jailbraken bij iemand anders.
Laatst kwam hij een vriend tegen die had een witte Iphone gekocht 250 km hier vandaan van iemand (onbekend ook voor Frank), wat bleek de gegevens van Frank zoals foto's, filmpjes en telefoonnummer stonden op de witte Iphone.
De telefoon heette Frankk Iphone ( Zijn eigen Iphone heet Frank Iphone) andere registratie bij itunes?
Dennis heeft ooit zijn telefoon geleend om eens te bellen en te smsen, de telefoon heeft hij niet aan de laptop aan gesloten het is dus niet zo dat het gewoon gekopieerd is en over is gezet.

Kortom: Hoe kunnen de gegevens van de zwarte Iphone op een witte Iphone terecht komen?
Ontvang graag reactie :)

Ps.
Ik weet niet zeker of dat de foto's etc via itunes in verbinding staan (mogelijk hack itunes).
Kan je door de Frankk Iphone ( de witte) aan te sluiten aan de laptop er achterkomen met welk e-mail adres het in verbinding staat? Misschien dat het e-mail adres bekend voorkomt.

Vriendelijk bedankt,

XIII 16-02-12 13:25

Je vraagt iets over een zwarte iPhone terwijl je het daarvoor alleen over witte toestellen hebt...

Was Frank de hele tijd aanwezig tijdens het jailbreaken?

(is er toen een backup gemaakt die per ongeluk op een ander toestel ook gebruikt is?)

iphonester 16-02-12 13:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 771621)
Je vraagt iets over een zwarte iPhone terwijl je het daarvoor alleen over witte toestellen hebt...

Was Frank de hele tijd aanwezig tijdens het jailbreaken?

(is er toen een backup gemaakt die per ongeluk op een ander toestel ook gebruikt is?)

Ik zag het ja, had een kleine vergissing gemaakt!
Heb het nu aangepast. :)
Boven links staan mijn gegevens (niet in de war raken dus).
Nee hij was niet bij het jailbreaken maar de gegevens die na het jailbreaken op de telefoon stonden ( de zwarte), waren ook op de witte te vinden.
Hoor graag van je.

Iphone3Gs 16-02-12 14:47

Was het een bekende van je vriend omdat hij niet bij het jailbreaken aanwezig was?

iphonester 16-02-12 16:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Iphone3Gs (Bericht 771650)
Was het een bekende van je vriend omdat hij niet bij het jailbreaken aanwezig was?

Ja, een bekende.
De gegevens na het tijdstip van het jailbreaken stonden ook op de witte telefoon.
Als de foto's voor het kraken terug waren gevonden op een andere telefoon oke dan had ik het begrepen maar zelfs informatie/foto's na het kraken stonden er op.
Hier mag het niet over het kraken van de tel gaan, heb deze topic opgesteld omdat ik er juist vanuit ging dat dat het niet is... (Mijn excuses hiervoor!):rolleyes:
Maar jullie beide denken daar dus gelijk aan...
Er is geen andere mogelijkheid?:confused:

XIII 16-02-12 17:01

"Voor" of "na" maakt niet uit als de andere iPhone via het terugzetten van een backup aan Frank's AppleID is gekoppeld (met dank aan iCloud Photostream)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:28.