//

Iphone 4s blijft 'zoeken...' naar verbinding

Iphone 4s blijft 'zoeken...' naar verbinding discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gisteren mijn iphone per ongeluk in water laten vallen, er gelijk uitgehaald en in een zak rijst met een silica-bolletjes zakje gedaan. Hij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-02-12, 17:23
nadieh22 nadieh22 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 1
Standaard Iphone 4s blijft 'zoeken...' naar verbinding

Ik heb gisteren mijn iphone per ongeluk in water laten vallen, er gelijk uitgehaald en in een zak rijst met een silica-bolletjes zakje gedaan. Hij bleef het doen heel de dag, alleen een klein vlekje onder in het scherm en ik hoor niemand als ik bel (wel op speaker). Nu is m'n iphone vannacht uitgevallen (batterij leeg). Ik heb m net uit de zak rijst gehaald en aan de lader gedaan. Hij start prima op, alles werkt .. alleen blijft de telefoon zoeken naar netwerk en hij maakt ook geen Wi-Fi-verbinding.

Waar kan dit aan liggen en hoe kan ik dit oplossen???


alvast heel erg bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-10-12, 13:46
maarteun maarteun is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 6
Standaard

Ik heb een soort van hetzelfde probleem, bij mij blijft 'ie echter alleen maar 'zoeken...' aangeven, geen aanbieder te selecteren. Verder doet die het, is ook niet veel water mee in contact gekomen... (oranje verkleuringsticker niet zichtbaar)

iemand?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bluetooth blijft continu zoeken naar nieuwe apparaten mamutskywalker iPhone algemeen 4 11-05-13 16:09
Iphone 3g blijft naar internet tethering zoeken Seline91 iPhone algemeen 0 21-05-11 22:51
iPhone blijft zoeken naar KPN netwerk McMiles KPN 14 28-04-11 22:33
iPhone 1e gen.: iphone (zilveren achterkant) blijft zoeken naar provider alexander123 Unlock 1 28-08-10 21:55
GPRS blijft verbinding zoeken/maken Drinkyoghurt iPhone algemeen 14 24-01-10 20:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:24.