//

mac adresboek naar iphone zetten

mac adresboek naar iphone zetten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) vandaag heb ik de tip van de dag gelezen, super handig! Gebruik Facebook-profielfoto AddressBookSync gedownload, gelinkt aan facebook. nu staan er dus op mijn mac, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-02-12, 20:25
bartje013 bartje013 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 9
Standaard mac adresboek naar iphone zetten

vandaag heb ik de tip van de dag gelezen, super handig!

Gebruik Facebook-profielfoto

AddressBookSync gedownload, gelinkt aan facebook. nu staan er dus op mijn mac, bij de contacten alle foto's van de mensen. maar ik kreeg die afbeeldingen maar niet naar mijn iphone. hoe moet ik dat doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-02-12, 20:37
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Via de kabel of via iCloud synchroniseren , maar wel iTunes zo instellen dat hij het adresboek mag synchroniseren.
  #3  
Oud 20-02-12, 20:42
bartje013 bartje013 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KvdS Bekijk bericht
Via de kabel of via iCloud synchroniseren , maar wel iTunes zo instellen dat hij het adresboek mag synchroniseren.
ja ik heb synchroniseer adresboek-concacten altijd aangevinkt staan en heb ook onderin bij geavanceerd contactgegevens aangevinkt gehad. allebei dus geprobeerd, maar er gebeurt niks..
  #4  
Oud 20-02-12, 20:48
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Ik werk niet met iCloud dus de sync gaat via de kabel.
Bij het adresboek staat bij mij alleen 'Alle contactgegevens' aan gevinkt.
  #5  
Oud 20-02-12, 20:50
bartje013 bartje013 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 9
Standaard

Ik synchroniseer ook via de kabel, maar verandert niks in mijn contacten lijst?
  #6  
Oud 20-02-12, 21:03
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Vraag je dit nu een vraag of is het een constatering.
Ik raak in verwarring door de vraagteken.

Als het een constatering is dan kan ik je niet verder helpen daar het bij mij wel goed gaat. Maar weet je zeker dat de foto's in je adresboek staan? Als je op je mac een kaart aan klikt binnen je adresboek dan staat daar ook het fotootje?
  #7  
Oud 20-02-12, 21:14
bartje013 bartje013 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KvdS Bekijk bericht
Vraag je dit nu een vraag of is het een constatering.
Ik raak in verwarring door de vraagteken.

Als het een constatering is dan kan ik je niet verder helpen daar het bij mij wel goed gaat. Maar weet je zeker dat de foto's in je adresboek staan? Als je op je mac een kaart aan klikt binnen je adresboek dan staat daar ook het fotootje?
Het was een constatering.. Want als ik op
Mijn Mac kijk, staat er een plaatje bij, maar die komen niet op mijn iPhone te staan..
  #8  
Oud 20-02-12, 21:25
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Nu schiet mij wat binnen.
De foto's zijn via facebook binnen gekomen, probeer er achter te komen in welk formaat die foto's staan. Ik kan mij voorstellen dat de iPhone bepaalde type foto's niet slikt of grootte.

Of anders, maak eens een test kaart aan, plaats daar een foto in mbv van iPhoto en kijk of dat plaatje wel op je iPhone aankomt. Als dat wel zo is, dan moet je alle foto's veranderen, komt ook dat plaatje niet binnen op je iPhone dan kan je het ook nog andersom proberen. Dus een kaart aanmaken op je iPhone, daar ook een foto inzetten en dan kijken of hij wel op je mac aankomt.
Dan heb je twee opties of de foto komt niet aan of de hele kaart komt niet aan. Is het laatste het geval dan ligt het toch aan de synchronisatie, komt de foto niet aan, dan....... weet ik het ook niet meer.

Succes.
  #9  
Oud 23-02-12, 14:58
bartje013 bartje013 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KvdS Bekijk bericht
Nu schiet mij wat binnen.
De foto's zijn via facebook binnen gekomen, probeer er achter te komen in welk formaat die foto's staan. Ik kan mij voorstellen dat de iPhone bepaalde type foto's niet slikt of grootte.

Of anders, maak eens een test kaart aan, plaats daar een foto in mbv van iPhoto en kijk of dat plaatje wel op je iPhone aankomt. Als dat wel zo is, dan moet je alle foto's veranderen, komt ook dat plaatje niet binnen op je iPhone dan kan je het ook nog andersom proberen. Dus een kaart aanmaken op je iPhone, daar ook een foto inzetten en dan kijken of hij wel op je mac aankomt.
Dan heb je twee opties of de foto komt niet aan of de hele kaart komt niet aan. Is het laatste het geval dan ligt het toch aan de synchronisatie, komt de foto niet aan, dan....... weet ik het ook niet meer.

Succes.
sorry dat ik nu pas weer reageer, maar ik woon in brabant...

ik heb dus een test kaart gemaakt, maar die komt dus ook niet terecht op de iphone. waar zit hem dit in dan?
  #10  
Oud 23-02-12, 16:11
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Zoals ik al schreef in de synchronisatie.
Loop alle instellingen na op je Mac en op de iPhone.
Heb je op de iPhone bij Instellingen - iCloud de sync van je contacten wel uit staan?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Adresboek naar iPhone(4) AadMetz iPhone algemeen 4 30-11-11 11:09
Adresboek Synchroniseren van iPhone naar Mac probleem! macluit iTunes 13 23-11-11 23:09
Muziek op iPhone zetten vanaf andere Mac desmodus iTunes 0 03-09-09 14:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:39.