iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Touchscreen doet vreemd (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/112548-touchscreen-doet-vreemd.html)

ThomasAZ 20-02-12 22:41

Touchscreen doet vreemd
 
Hallo iedereen, ik heb een nogal vervelende probleem met mijn iPhone 4, in de meeste topics die over het touchscreen gaan lees ik vaak dat schermen niet meer reageren, mijn iphone doet precies het tegenover gestelde. Als ik gewoon met mijn handen van het scherm afblijf, ' drukt' mijn scherm van alles zelf in vooral linksonder. Het is nu dus onmogelijk om een bericht te sturen zonder aswdawadWAWDSAASAADSDA in beeld te krijgen.

Nou heb ik geprobeerd mijn hele iPhone te herstellen maar zodra ik hem opstart krijg ik meteen weer hetzelfde probleem, dus ik probeer hem de herstellen vanaf mijn iCloud reservekopie... daarvoor moet ik natuurlijk account gegevens invoeren. maar dat lukt niet omdat mijn scherm en mijn toetsenbord een eigen leven leiden. Ik heb nu geen idee wat ik kan doen. Heeft iemand dit eerder meegemaakt en/of heeft iemand een oplossing? alvast bedankt.

Gr. Thomas

ronald24e 21-02-12 19:51

Misschien een idee om de iphone gewoon weg te brengen voor garantie? op dit moment heb je er toch niets aan en ik ken het probleem eerlijk gezegd nog niet.

ThomasAZ 21-02-12 23:13

Het probleem is dus dat mijn iPhone 1 jaar en een maand oud is :$ en ik geen garantie meer heb... Maar indenk dat er inderdaad weinig anders op zit dan hem weg te brengen...

kal_el 21-02-12 23:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ThomasAZ (Bericht 773266)
Het probleem is dus dat mijn iPhone 1 jaar en een maand oud is :$ en ik geen garantie meer heb... Maar indenk dat er inderdaad weinig anders op zit dan hem weg te brengen...

buiten dat je op je iPhone 2 jaar garantie hebt.
Dingen die verkocht worden in de EU hebben een verplichte 2 jaar garantie ;)
gewoon binnengeven die handel..

ButcherJF 22-02-12 06:16

Wat gebeurt er als je je iPhone herstelt via iTunes zonder de reservekopie terug te zetten? Als ie dan goed werkt, zit het probleem dus in de software c.q. de backup, niet in de hardware. Terugbrengen heeft dan geen zin.

ThomasAZ 25-02-12 15:18

hmm, ik heb dus herstelt zonder mijn reservekopie terug te zetten, dat hielp niks. Maar ik ben toen naar een premium reseller gegaan. Die zeiden dat ze er niks mee konden en raadden me aan naar Dynafix te gaan om mijn iphone open te laten maken... ik heb toen besloten het nog even aan te zien. En opeens was het probleem weg... ik heb hem weer hersteld via iCloud en hij doet het nog steeds prima :)

mvdhiele 27-04-13 13:18

Heb ongeveer het zelfde probleem...

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...tml#post892648

suzuki2002 27-04-13 13:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kal_el (Bericht 773271)
buiten dat je op je iPhone 2 jaar garantie hebt.
Dingen die verkocht worden in de EU hebben een verplichte 2 jaar garantie ;)
gewoon binnengeven die handel..


Als de verkopende partij jou telefoon niet aannemen , kan je je iphone wel neerleggen op de balie en weglopen ? Maar dan ben je dus je iphone kwijt.

K2P2 28-04-13 00:16

Ik had hetzelfde probleem met een tomtom. Was een hardware probleem. Nieuw scherm erop en klaar.

suzuki2002 28-04-13 09:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door K2P2 (Bericht 892758)
Ik had hetzelfde probleem met een tomtom. Was een hardware probleem. Nieuw scherm erop en klaar.


Ja dat weten we hier ook wel maar het gaat er hier om wie dat gaat betalen , ts zelf of garantie. ,,

K2P2 29-04-13 01:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suzuki2002 (Bericht 892769)
Ja dat weten we hier ook wel maar het gaat er hier om wie dat gaat betalen , ts zelf of garantie. ,,

Luister eens suzuki, ts verteld tot 2x toe dat hij de software hersteld. Dan is een comment over hardware rechtvaardig. Jijzelf post 2x met louter commentaar op andere posters, zonder enige oplossing te bieden. Zeg dan niks.

suzuki2002 29-04-13 09:29

Oeeeehh kort lontje zeg, daar kan je voor in theraphie hoor.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:55.