iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Batterij gebruik & standby (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/11259-batterij-gebruik-and-standby.html)

ArB 15-04-08 13:25

Mijn accu was ook binnen 12 uur helemaal leeg.
Dus ik laat hem nu ff uitstaan (bluetooth) en ga kijken hoelang hij nog meegaat nu.

En ja ik heb ook een carkit met bluetooth. :D Dus dan gaat de WM6 smartfone maar even erin. Is wel tegen mijn principes, ach binnenkort maar eens versie 2.0 proberen.

ControlSje 15-04-08 13:31

Sh** man, je hebt dus nog steeds dat probleem met je batterij.
Ik heb bluetooth altijd aan staan, en bij mij gaat een batterij tussen 2 en 3 dagen mee bij normaal gebruik. Als het bij jou aan bluetooth ligt zou ik haast denken dat je een probleem met je com-board hebt.

PauluS87 15-04-08 13:55

Nou jongens, ik heb flink zitten te testen maar bij mij gebeurt het alleen maar als ik mijn springboard refresh en wanneer ik met installer een programma installeer en daarna moet refreshen. Dit is het enige wat het veroorzaakt dus zal wel een bugje wezen of aan de andere kant verschillende unlock methodes gebruikt of andere bootloader. Ik ben klaar met ideeen ;) Maar ja boeie, zovaak gebruik ik het nu ook alweer niet. Ik heb het wel 1 keer voorelkaar gekregen een 5,5 dagen standby tijd te clocken en daarna installeerde ik dus perongeluk iets en hoppa weg status.. Lastig lastig ;)

Undertaxxx 15-04-08 15:47

Dit probleem wordt dus veroorzaakt na een refresh van je springboard. Als ik de iphone uitschakel dan is de gebruik & standby nog netjes zichtbaar. Als ik installer.app open en afsluit is het ook nog zichtbaar, eenmaal springboard refreshed en je hebt weer streepjes.

ArB 15-04-08 15:54

Accu staat nu op 80% en hij staat nu in totaal op
in use: 1 uur 11
in standby: 9 uur 46

Dus voor 20% accu is dat 11 uur. Een kleine rekensom geeft dan 55 uur.

Dus bluetooth is idd de grote batterij vreter hier :(

cypher21 15-04-08 16:20

ArB, klopt niet helemaal ;)

Ik heb ondervonden dat de STANDBY tijd de TOTALE tijd is nadat de telefoon opgeladen is, dus inclusief de "in use" tijd.

Undertaxxx 15-04-08 16:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cypher21 (Bericht 98888)
ArB, klopt niet helemaal ;)

Ik heb ondervonden dat de STANDBY tijd de TOTALE tijd is nadat de telefoon opgeladen is, dus inclusief de "in use" tijd.

Correct :)

ArB 15-04-08 18:34

Ach boeie :D

nu op 12 uur 27 en op 78% :)

M3 SMGII 15-04-08 20:14

heb het probleem ook dat de meter niet werkt.
Heb hem ook al volledig leeg laten lopen en dan volledig opgeladen. Na 3 dagen stonder de 2 meters terug op -- terwijl ik hem niet eens uitgezet heb.
Heb ook wel eens dat die teruggaat naar "minder". bijvoorbeeld: gisteren stond die op 15uur standby en vandaag weer aanzetten en staat die meter opeens op 3uur ofzo:confused:

iDriss 05-10-08 13:59

ik heb dit probleem ook en heb een volledige legale iPhone 3g nooit gejailbreakt ofzo... Weet iemand of hier een nieuwe oplossing voor is? Grtz


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:45.