//

E-mail iPhone vs Blackberry

E-mail iPhone vs Blackberry discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben nieuw hier en heb een grote onduidelijkheid betreft het verschil tussen een iPhone en Blackberry. Ik gebruik mijn iPhone ook veel zakelijk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-02-12, 12:41
mkur mkur is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 5
Standaard E-mail iPhone vs Blackberry

Hallo,

Ik ben nieuw hier en heb een grote onduidelijkheid betreft het verschil tussen een iPhone en Blackberry.
Ik gebruik mijn iPhone ook veel zakelijk voor e-mail. Ondanks dat ik een iPhone super vindt, ondervind ik 2 problemen die mijn vrouw niet heeft met haar Blackberry (BB).
1. Ik gebruik thuis voor e-mail Outlook 2007. Alle correspondentie per mail (inkomend en uitgaand) die ik bv thuis heb gedaan staan ook in de BB. Met de iPhone heb ik dit niet en vond dat een groot nadeel!
Ook ontvang ik alleen mail op mijn iPhone als Outlook op de PC thuis afstaat.
2. Als ik in het buitenland ben staat dataroaming af om te voorkomen dat ik een hoge rekening heb.
Een BB ontvangt mail via GPRS wat ik het buitenland gewoon werkt en niets extra's kost. Dit werkt volgens mij anders met de iPhone.

Klopt het bovenstaande en is dit inderdaad anders bij de iPhone of ligt dit aan de instellingen?

Ik hoor graag van jullie.

Gr. Maarten
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-02-12, 12:57
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Hoe jij jouw e-mail accounts in Outlook geconfigureerd hebt op je PC en iPhone (POP3, IMAP, Exchange, iCloud, enz.. enz..) weet ik niet want je schrijft het ook niet

Wat ik wel weet is dat je via GPRS wél e-mail kan ontvangen. Maar, GPRS is ook Mobiele Data zij het met een lage snelheid. Als ik onderweg ben met een iPhone ontvang ik meestal e-mail over GPRS omdat in de slaapstand 3G bij mij automatisch uitstaat.

Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 23-02-12 om 13:03. Reden: Taelvauten
  #3  
Oud 23-02-12, 12:57
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mkur Bekijk bericht
1. Ik gebruik thuis voor e-mail Outlook 2007. Alle correspondentie per mail (inkomend en uitgaand) die ik bv thuis heb gedaan staan ook in de BB. Met de iPhone heb ik dit niet en vond dat een groot nadeel!
Ook ontvang ik alleen mail op mijn iPhone als Outlook op de PC thuis afstaat.

Maarten,

Je moved de mail naar binnen met de PC en dat geeft de problemen. Een BB heeft eigen email srevers en hoe die precies werken weet ik niet. Om het probleem van je mail op te lossen lees eens hier, daar is hetzelfde probleem beschreven.

Kees.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 vs Blackberry Daisy2060 iPhone algemeen 23 16-01-11 14:41
blackberry to iphone haelters.thierry iTunes 2 30-12-10 13:17
blackberry mail ontvangen op je iphone martty iPhone algemeen 5 20-02-08 18:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:20.