//

Versturen e-mail traag

Versturen e-mail traag discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Dit probleem had ik al met mijn 3G. Als ik een mail verstuur vanaf mijn iPhone duurt het soms wel een dag voordat ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-02-12, 18:29
macamba macamba is offline
• iOS 9.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 82
Angry Versturen e-mail traag

Hallo,

Dit probleem had ik al met mijn 3G. Als ik een mail verstuur vanaf mijn iPhone duurt het soms wel een dag voordat ik de mail (als BCC) terug heb. Ik verstuur via smtp.gprs.t-mobile.nl.

Is T-Mobile traag met het doorgeven van de mail?

Ik heb een mailbox op mijn eigen domein. Ik heb geklaagd over het traag versturen van de mail, en kreeg als antwoord:
"E-mail wordt direct verstuurd. Ik ben bang dat het probleem in de instellingen van uw iPhone of bij uw (mobiele) internetprovider liggen. Wij hebben hier helaas geen invloed op."

Macamba
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-02-12, 01:42
S1mone S1mone is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 5
Standaard

Bij mij (ook klant bij t-mobile) staat bij de uitgaande mailserver de uit-smtp van de provider (online). Vul die eens in.
  #3  
Oud 26-02-12, 09:54
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

De mail wordt niet traag verzonden, maar de lus terug is naar alle waarschijnlijkheid traag. Controleer het eens bij vrienden als je daar op de bank zit, kijk hoe snel hij/zij de mail krijgt. De BCC mail is van ondergeschikt belang. Ik heb dat ook met een mail adres van een vereniging waar ik actief ben, stuur ik de mail dan krijgen de ontvangers hem wel snel, maar de terug komende mail laat vaak uuuuurrreeen op zich wachten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
E-mail versturen Cooper85 iPhone algemeen 11 18-01-11 20:42
Foto via mail versturen Davidl Muziek, foto & video 4 07-10-10 14:58
E-mail versturen Lancia iPhone algemeen 3 18-08-10 21:05
Mail versturen via 3G. GRi23 iPhone algemeen 0 24-02-09 22:01
Mail zoooo traag kingster iPhone algemeen 7 18-03-08 17:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:31.