Battery drain discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb een iphone 4s wit 64 gb maar ik heb erge last van battery drian soms wel per half uur 35% terwijl ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Battery drain
Hallo allemaal,
Ik heb een iphone 4s wit 64 gb maar ik heb erge last van battery drian soms wel per half uur 35% terwijl ik niets open heb staan ? Ik heb van alles geprobeerd , opnieuw installeren zonder jailbreak met jailbreak maar steeds hetzelfde resultaat weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Terug naar de winkel gaan en omruilen. Of nog anderhalve week wachten, een afspraak maken bij de Applestore in Amsterdam, om hem direct om te ruilen.
|
|
|||
|
|||
Ik heb de iphone via een webshop gekocht zonder abbo dus ik kan gewoon naar de apple winkel toch?
|
|
||||
|
||||
Ja, maar volgens mij moet je daar een afspraak voor maken. Overigens geldt dat niet voor een reseller. Daar ruilen ze je toestel niet om. Je moet naar Amsterdam, of Oberhausen.
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor je hulp !!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Instellen als nieuw?
Heb je dat al geprobeerd?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Battery drain na Absinthe jailbreak | beukhof1 | Jailbreak | 34 | 08-04-12 14:26 |
Battery drain | knaapjen | iPhone algemeen | 1 | 13-06-11 09:23 |
iPhone: Battery Drain | OptimusPrimeNL | Jailbreak | 3 | 21-02-11 19:20 |
Battery drain | SPQR | Archief | 2 | 01-08-09 20:31 |
|
|