//

Kan ik instellen welke apps gebruik mogen maken van internet?

Kan ik instellen welke apps gebruik mogen maken van internet? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een gejailbreakte iPhone met een prepaid simkaart. Vrijwel overal waar ik kom heb ik wifi dus kan ik gewoon zo internetten. Alleen soms ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-02-12, 21:23
thierrysn thierrysn is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 7
Standaard Kan ik instellen welke apps gebruik mogen maken van internet?

Ik heb een gejailbreakte iPhone met een prepaid simkaart. Vrijwel overal waar ik kom heb ik Wi-Fi dus kan ik gewoon zo internetten. Alleen soms wil het nog wel eens voorkomen dat ik ergens ben waar geen Wi-Fi beschikbaar is. Op deze momenten wil ik dan toch internet gebruiken, maar wel dat er alleen bepaalde apps de mobiele internet mogen gebruiken. Zo wil ik dus bijvoorbeeld dat alleen Whatsapp internet mag gebruiken en geen andere programma's.
Kan dit ergens worden ingesteld of zijn hier bepaalde programma's voor of iets dergelijks?
Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-02-12, 00:04
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ga eens gaan kijken naar locatievoorzieningen en berichtgeving; daar kan je wel het een en ander afzetten, ik wil bv de app evi of het weer niet aan staan hebben, dan zet ik dat af.

En als je op instellingen hebt geklikt, helemaal onderaan zie je ook een boel apps staan, ook daar kan je opklikken en ook afzetten enz....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Internet van BEN instellen kelsey Overige providers Nederland 34 12-05-13 19:03
oneigenlijk internet gebruik iphone door apps ccb25 iPhone Apps 0 13-05-11 00:24
Met een BB internet pakket gebruik maken van je Iphone??? jrg85 Odido (T-Mobile) 12 25-01-11 19:40
Hoe kan ik mijn Iphone 3g instellen voor continu internet markyvonne iPhone algemeen 2 09-01-11 16:48
gebruik internet dmv geïnstalleerde apps theworldofdeux iPhone Apps 1 26-05-10 16:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:14.