//

Geen geluid, wel met hoofdtelefoon

Geen geluid, wel met hoofdtelefoon discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Een vriend van mij zijn iPhone is onlangs gevallen. Het ding werkt nog steeds maar hij heeft geen geluid meer. Heeft wel geluid als hij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-04-08, 22:26
de5ign de5ign is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 2
Standaard Geen geluid, wel met hoofdtelefoon

Een vriend van mij zijn iPhone is onlangs gevallen. Het ding werkt nog steeds maar hij heeft geen geluid meer. Heeft wel geluid als hij zijn hoofdtelefoon insteekt. Wanneer ze bellen verstaat hij de persoon niet, enkel als hij de speaker functie opzet.

Kent iemand dit probleem en zo ja, kan hij er nog iets aan doen of mag zijn iPhone verticaal geklasseerd worden
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-04-08, 22:43
Joost91 Joost91 is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Zaanstad
Berichten: 97
Standaard

Ik weet niet of het hetzelfde is, maar ik had dit net ook (met mijn gloednieuwe iPhone). Bij mij hielp het heel simpel om een general reset uit te voeren.
  #3  
Oud 15-04-08, 22:45
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joost91 Bekijk bericht
Ik weet niet of het hetzelfde is, maar ik had dit net ook (met mijn gloednieuwe iPhone). Bij mij hielp het heel simpel om een general reset uit te voeren.
De uwe is dan waarschijnlijk niet gevallen. Zou best kunnen dat deze stuk is.
  #4  
Oud 15-04-08, 22:52
de5ign de5ign is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 2
Standaard

als gevonden, ff een search gedaan en een paar keer hoofdtelefoon uitgetrokken bij het spelen van een nummer

en werkt terug prima
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid Yaron Ringtones en Wallpapers 29 18-10-14 13:20
Geen geluid met speaker, wel met koptelefoon. (3Gs 3.1.2) Gadgetdude iPhone algemeen 18 01-09-14 20:26
Geen geluid, wel na herstart mardydevries iPhone algemeen 2 19-06-10 18:59
Wel geluid geen beeld. Jaspernl iPhone algemeen 2 09-05-09 18:22
Geluid via hoofdtelefoon klinkt helemaal verstoord Cainnech iPhone algemeen 4 29-01-09 18:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:59.