//

iphone voor zakelijk gebruik geschikt??

iphone voor zakelijk gebruik geschikt?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Voor mijn werk gebruik ik nu een BB, waar ik heel veel mee mail, met veel bijlages. Nu wil ik graag weten of ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-03-12, 23:14
meloveUB40 meloveUB40 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 1
Standaard iphone voor zakelijk gebruik geschikt??

Hallo,

Voor mijn werk gebruik ik nu een BB, waar ik heel veel mee mail, met veel bijlages. Nu wil ik graag weten of ik met een iphone bestaande documenten kan opslaan (Word, Excel, PDF, PP) en deze via mail naar klanten kan sturen. Kan iemand me daar in helpen? Alvast bedankt!

Groet,
Raymond
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-03-12, 23:39
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Daar zijn veel apps voor, gewoon een beetje nagaan welke degene zijn die u het best gaan liggen.

Ik heb goodreader en quickoffice en nog een aantal anderen. Kweenie of dat deze zijn die je zoekt?

Je kan dat simpel zelf doen ook; installeer eens itunes en typ bij zoeke eens deze apps in en lees de commnentaar ervan.

Mee quickoffice kan ik ook mijn word documenten aanpassen, mee goodreader gaat dat niet (toch niet dat ik weet hoe dan).
Ik zet in deze apps ook alles; paswoorden, documenten enz... allemaal zaken die ik heb ingescant of via word heb gedaan en dan van pc naar iphone app heb gezet.

Maar ik ben geene echte kenner, wacht op andere mensen hun mening.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
enkele vragen betr. aanschaf iPad zakelijk gebruik louis4u iPad algemeen 6 07-01-12 16:59
iPhone voor zakelijk gebruik LA_Ranger iPhone algemeen 3 20-02-08 10:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:41.