//

Oproep in wacht zetten en 2de aannemen

Oproep in wacht zetten en 2de aannemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb even de zoek functie gebruikt maar niets gevonden. Misschien niet onder de juiste term gezocht. Nu heb ik een iphone 3gs en mobile vikings. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-03-12, 00:31
GasGasR6 GasGasR6 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Antwerpen
Berichten: 88
Standaard Oproep in wacht zetten en 2de aannemen

Heb even de zoek functie gebruikt maar niets gevonden.
Misschien niet onder de juiste term gezocht.

Nu heb ik een iphone 3gs en mobile vikings.
Krijg laatste tijd enorm veel telefoons, het is dus vaak bezet als mensen me proberen bellen.

Ik zou graag afhankelijk van wie er me probeerd te bellen een gesprek in wacht zetten en een 2de aannemen.

Waar moet ik mijn iphone hiervoor juist instellen? En moet ik mobile viking ook contacteren hiervoor?

Sorry moest de vraag al gesteld zijn en alvast bedankt voor de hulp.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-03-12, 01:10
BasiX BasiX is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 52
Standaard

Tweede gesprek

Komt er tijdens het bellen een tweede gesprek binnen, dan is er sprake van een dubbelgesprek. Er verschijnt een scherm met drie knoppen in beeld: Negeer, In wacht en antwoord of Stop en antwoord. Wil je de tweede beller niet te woord staan, dan druk je meteen op Negeer en de beller wordt doorgestuurd naar de voicemail. Ben je uitgepraat met de eerste beller, dan tik je Stop en antwoord om het eerste gesprek op te hangen en verder te gaan met het tweede gesprek.

Wil je toch liever het eerste gesprek even in de wacht zetten en het inkomende gesprek met de tweede beller beantwoorden, dan is In wacht en antwoord de optie die je zoekt. Eventueel kun je beide gesprekken samenvoegen tot een conferentiegesprek met de optie Voeg samen.


Met de knop Wissel kun je steeds tussen gesprekspartner 1 en 2 schakelen.


Ruggespraak, tweede gesprek en conferentiegesprek op de iPhone - iPhoneclub.nl
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wacht op omruil, Wagneriski iPhone algemeen 7 13-07-11 17:05
VERWACHTE apps: waar wacht jij op..? Flydt iPhone Apps 280 05-04-10 14:56
Apple wacht op uitspraak omtrent jailbreaken XIII Chat en geruchten 6 27-01-10 11:55
België: Voicemail/gemiste oproep ipv oproep Macbook-jan Overige providers België 1 07-04-09 11:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:42.