iPod touch 4g probleem dfu mode discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal, een vriend van mij had zelf geprobeerd om zijn ipod touch 4g te jailbreaken, maar zonder succes. de ipod blijft nu telkens hangen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPod touch 4g probleem dfu mode
hallo allemaal,
een vriend van mij had zelf geprobeerd om zijn ipod touch 4g te jailbreaken, maar zonder succes. de ipod blijft nu telkens hangen bij een apple logo met een stilstaand draaibalkje erin. ik heb al een aantal keren geprobeerd om de ipod in dfu mode te zetten, maar het apple logo komt steeds te vroeg.weet iemand wat het probleem is en hoe ik het kan oplossen? de ipod kan ook niet herkend worden met itunes want er zit een code op. groetjes en alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Doe deze combinatie is: 1/ je sluit de iPod aan op de pc en zet iTunes aan 2/ houd de home+power button 10sec ingedrukt en vervolgens laat je de homebutton los en wacht je tot iTunes een melding geeft En je kan herstellen
|
Labels |
dfu mode, ipod |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch Dfu mode wordt niet gevonden | psvpas | iPhone algemeen | 5 | 09-05-11 23:11 |
iPod touch: iPod 2G niet in DFU mode | MichaelJ | Jailbreak | 0 | 08-02-11 12:44 |
iPhone: Probleem DFU Mode | ds210 | Jailbreak | 2 | 18-02-09 20:58 |
Iphone in DFU-mode is ipod? | Duggel | iPhone algemeen | 6 | 05-02-09 21:14 |
iPod touch in DFU mode | dirk4616 | Unlock [archief] | 8 | 04-03-08 21:55 |
|
|