//

msn contactpersonen verwijderd terwijl ze in de lijst staan

msn contactpersonen verwijderd terwijl ze in de lijst staan discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik haal deze middag mijn nieuwe iphone uit de verpakking, en ga ermee aan de slag. Installeer wat apps e.d. en bedenk met dan, laat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-03-12, 20:44
PurdeyCherry PurdeyCherry is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 2
Standaard msn contactpersonen verwijderd terwijl ze in de lijst staan

Ik haal deze middag mijn nieuwe iphone uit de verpakking, en ga ermee aan de slag. Installeer wat apps e.d. en bedenk met dan, laat ik eens naar mijn contacten gaan.

Wat zie ik ? Hij heeft overal losse contacten gemaakt, dus emailadres los, en telefoonnummer los. Dus ik heb netjes de emailadressen toegevoegd aan het juiste contact met naam en nummer, en heb de losse adressen verwijderd.

Wat gebeurd er nu ? Heel mijn msnlijst verwijderd hij zomaar ineens. Terwijl dus gewoon wel de emailadressen bij mijn contacten staan.

Zodra ik iemand opnieuw toevoeg, komt die weer als een nieuw contact in de contactpersonenlijst te staan.

Hoe krijg ik mijn contacten terug, zonder opnieuw toe te hoeven voegen of allemaal losse contacten te hoeven hebben ??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-03-12, 09:30
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Gebruik je Icloud?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
nieuwe contactpersonen komen niet in de lijst voor danenan iPhone algemeen 1 19-01-11 10:26
contactpersonen lijst leeg na update nieuwe software missrossi46 iPhone algemeen 9 06-12-10 01:41
Vreemd probleem lijst contactpersonen Francis78 iPhone algemeen 13 19-09-09 10:34
MSN contactpersonen overzetten naar Apple Ipod 3e versie spoorlijncrosser iPhone algemeen 0 10-06-09 18:57
Lijst van apps die aan staan? Ozjifu iPhone Apps 11 25-02-09 17:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:56.