//

software 1.1.3 upgraden naar 1.1.4

software 1.1.3 upgraden naar 1.1.4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) In mijn i-tune staat dat er een upgrade naar 1.1.4 is voor mijn i-phone ik weet alleen niet of ik hier veel voordeel bij heb. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-04-08, 19:31
ans's schermafbeelding
ans ans is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Soest
Berichten: 8
Standaard software 1.1.3 upgraden naar 1.1.4

In mijn i-tune staat dat er een upgrade naar 1.1.4 is voor mijn i-phone
ik weet alleen niet of ik hier veel voordeel bij heb. Ik ben n.l. ook gewaarschuwd dat ik hierna wel eens mijn i-phone niet meer zou kunnen gebruiken. Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik ben gisteravond ook uren bezig geweest om de nederlandse versie op mijn i-phone te zetten ( engelse woordenboek ben ik echt zat ) maar is mij helaas niet gelukt zou de upgrade dit verbeteren misschien.
Ik hoor heel graag het advies. Bijvoorbaat dank,
ans
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-04-08, 19:56
pclahsen's schermafbeelding
pclahsen pclahsen is offline
• iOS 6.1.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 606
Standaard

Ans, niet upgraden vanuit iTunes want dan kun je je iPhone niet meer gebruiken!!!

Zoek even in de Wiki en dit forum hoe je moet upgraden. Er zitten kleine leuke nieuwe dingetjes in, niet veel. Ik heb ook idee dat het stabieler is.

Als het allemaal is gelukt ga je naar de ifoneguide.nl repo en installeer je alle nederlandse dingen,

succes!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ans Bekijk bericht
In mijn i-tune staat dat er een upgrade naar 1.1.4 is voor mijn i-phone
ik weet alleen niet of ik hier veel voordeel bij heb. Ik ben n.l. ook gewaarschuwd dat ik hierna wel eens mijn i-phone niet meer zou kunnen gebruiken. Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik ben gisteravond ook uren bezig geweest om de nederlandse versie op mijn i-phone te zetten ( engelse woordenboek ben ik echt zat ) maar is mij helaas niet gelukt zou de upgrade dit verbeteren misschien.
Ik hoor heel graag het advies. Bijvoorbaat dank,
ans
  #3  
Oud 16-04-08, 21:57
Matfon Matfon is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 4
Standaard

Gewoon restoren in itunes en dan ziphone runnen, peace of cake.
  #4  
Oud 16-04-08, 21:59
Matfon Matfon is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 4
Standaard

moet piece zijn natuurlijk
  #5  
Oud 16-04-08, 22:11
ans's schermafbeelding
ans ans is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Soest
Berichten: 8
Standaard

hum eerst restoren in itunes op mijn apple en dan ziphone runnen waar vindt ik dat? en waarom moet ik eerst restoren ik heb nog geen update gedaan. Thanx
  #6  
Oud 16-04-08, 22:46
Matfon Matfon is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 4
Standaard

Heb vandaag ook de update gedaan en dan ziphone, kon ik niet bellen. Dan heb ik gewoon restore gedaan in itunes en opnieuw met ziphone alles gedeblokeerd, werkt super. ziphone eens googelen, is een programma'tje
  #7  
Oud 16-04-08, 22:59
Matfon Matfon is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 4
Standaard

en zorg dat je backups maakt, contacten, foto's... Alles! Kan natuurlijk zijn dat hier anderen (die wat meer ervaring hebben met i phone) iets anders aanraden, maar van mij is het zo goed gelukt!
  #8  
Oud 17-04-08, 12:21
mhoutman's schermafbeelding
mhoutman mhoutman is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 334
Standaard

ans, lekker zo laten op 1.1.3. werkt bij mij ook tot alle tevredenheid. ga je updaten naar 1.1.4 lees dan eerst hier heel goed wat daar allemaal bij komt kijken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 software upgraden/herstellen werkt niet LiquidSnake iPhone algemeen 7 14-03-11 19:33
software 3.1.3 alleen maar gezeik hoe terug naar oude software joey35 Archief 1 07-02-10 22:34
iPhone: Upgraden software iPhone 1.0 firmware versie 1.3.1 Oranje Jailbreak 1 13-06-09 22:22
Downgraden naar 1.1.4 en daarna upgraden naar 2.0 coolhva Archief 1 25-07-08 13:10
software upgraden naar 2.0 vanulle Archief 2 10-07-08 12:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:15.