//

gedeeltelijke touchscreenproblemen

gedeeltelijke touchscreenproblemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal. ik heb volgende voor met mijn iphone (3gs 32 gig...) de slide to open balk onderaan werkt niet meer.. dus krijg ik mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-03-12, 06:56
rammie2000 rammie2000 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 37
Standaard gedeeltelijke touchscreenproblemen

hallo allemaal.

ik heb volgende voor met mijn iphone (3gs 32 gig...) de slide to open balk onderaan werkt niet meer.. dus krijg ik mijn gsm niet gedeblokeert. wanneer dit toch lukt via een sms of zo heb ik gemerkt dat het gans de onderste cm is die niets doet maar bij b.v. het uitschakelen kan ik wel nog net aan de annuleer knop. en gans mijn screen werkt voorts normaal. wel irriterend want ik kan mijn telefoon niet opnemen ook. ik heb vorige week een zware val gemaakt met de gsm in mijn beus maar heeft nog gans de week normaal gewerkt. gisteravond gewoon op bed gelegd van een 30 cm hoog. en poef daar was het probleem. heb even opengevezen maar de draadjes van het scherm zaten nog alle 3 vast.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-03-12, 21:14
rammie2000 rammie2000 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 37
Standaard

heb er daarnet eens met mijn maat zijn scherm ingestoken en na korte euforie dat de onderkant van het scherm reageerde merkten we dat het nu de linkerkant was die niet reageerde. mijn scherm op zijn iphone werkt wel perfect normaal. terug de mijne in mijn iphone gestoken en twas terug de onderkant die niet gaat... echter na veel na elkaar drukken wipt het scherm even omhoog en als ie niet geblokeert is ben ik wel al es op i pod geraakt die ook allonder staat dus is ie ni volledig lam??? zou dit software of hardware matig zijn en waar zou het probleem zich bevinden???
  #3  
Oud 13-03-12, 11:29
tiger1333 tiger1333 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 85
Standaard

Kan het iets duidelijker?
Ik verneem dat je probleem dus is dat het touchscreen niet werkt aan de onderkant, een andere touchscreen maakt niet uit volgens jouw.

Heb je de connector op het moederbord gecontroleerd? Misschien iets afgebroken?
  #4  
Oud 13-03-12, 19:25
rammie2000 rammie2000 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tiger1333 Bekijk bericht
Kan het iets duidelijker?
Ik verneem dat je probleem dus is dat het touchscreen niet werkt aan de onderkant, een andere touchscreen maakt niet uit volgens jouw.

Heb je de connector op het moederbord gecontroleerd? Misschien iets afgebroken?
hebben er een ander scherm (perfect werkend) op gestoken en op mijn iphone gaf deze dan hetr effect dat gans de linker kolom icoontjes niet werkt. mijn scherm op die ander iphone werkt perfect. niets afgebroken (zichtbaar) heb zo een beetje het gedacht dat het de touchscreen chip zal zijn. iphone huis hersteld deze maar sedert een nogal slechte ervaring met isn-service heb ik er geen echt vertrouwen op om mijn gsm naar een bedrijf in nederland te sturen. (weliswaar niet hetzelfde bedrijf maar vertrouwen is vertrouwen)
  #5  
Oud 14-03-12, 10:29
tiger1333 tiger1333 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 85
Standaard

Beste,

Ik snap uw veronderstelling.
U zegt dat er niets afgebroken is, is dit bekeken onder een microscoop?
  #6  
Oud 14-03-12, 19:10
rammie2000 rammie2000 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 37
Standaard

QUOTE=tiger1333;779389]Beste,

Ik snap uw veronderstelling.
U zegt dat er niets afgebroken is, is dit bekeken onder een microscoop?[/QUOTE]
ha nee dat niet. ma gezien ie een andere reactie geeft met een ander scherm? heb mail gehad van een firma en die zeggen dat het die chip is. kost 9.30 euro of zo maar ze herstellen niet zelf........... ze zenden hem op naar cananda. dus totaal 120 euro
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gedeeltelijke reservekopie Iphone nodig Joris5 iPhone algemeen 1 04-07-11 22:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:03.