//

Hoe lang gaat de batterij van jouw iPhone mee?

Hoe lang gaat de batterij van jouw iPhone mee? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na de vele berichten over de batterijduur van de iPhone lijkt het mij interessant om de batterijduur met elkaar te vergelijken. Ik hoor van mensen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-03-12, 13:32
decx decx is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 381
Standaard Hoe lang gaat de batterij van jouw iPhone mee?

Na de vele berichten over de batterijduur van de iPhone lijkt het mij interessant om de batterijduur met elkaar te vergelijken. Ik hoor van mensen dat ze meerdere dagen met een enkele lading kunnen doen en bij andere lees ik dat ze met geluk de 12 uur halen. Ik zal zelf beginnen (de informatie is te vinden bij Instellingen > Algemeen > Gebruik):


Ik haal normaal 24 uur van 100% naar 1% met ongeveer 18 uur stand-by en 6 uur gebruik met mijn iPhone 4S op iOS5.1
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-03-12, 13:34
mail.eve mail.eve is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 312
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door decx Bekijk bericht
Na de vele berichten over de batterijduur van de iPhone lijkt het mij interessant om de batterijduur met elkaar te vergelijken. Ik hoor van mensen dat ze meerdere dagen met een enkele lading kunnen doen en bij andere lees ik dat ze met geluk de 12 uur halen. Ik zal zelf beginnen (de informatie is te vinden bij Instellingen > Algemeen > Gebruik):


Ik haal normaal 24 uur van 100% naar 1% met ongeveer 18 uur stand-by en 6 uur gebruik met mijn iPhone 4S op iOS5.1
Kijk hier eens Lost iOS 5.1 de batterijproblemen van de iPhone op? (poll) - iPhoneclub.nl
  #3  
Oud 12-03-12, 13:39
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard

Er zijn meerdere factoren van invloed: hoe goed is je mobiele netwerk? Moet je telefoon veel moeite doen om verbonden te blijven (zoekt hij vaak)? Zoekt je telefoon naar beschikbare Wi-Finetwerken? Staat bluetooth aan? Heb je je notificaties op push staan? Is allemaal van invloed.
  #4  
Oud 12-03-12, 13:49
decx decx is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 381
Standaard

Ik ben eerlijk gezegd niet op zoek naar het verlengen van mijn batterijduur maar meer op zoek naar vergelijk met andere gebruikers. Een concreet cijfer hoe lang de batterij mee gaat. Naar termen als 'gaat langer mee' ben ik niet op zoek. Ik snap dat het afhangt van een aantal variabelen maar er moet ergens een 'gemiddelde' zitten.
  #5  
Oud 12-03-12, 13:52
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard

Ik denk dat die variabelen de sterkte van het gemiddelde kleiner maken. Wanneer de grootste groep van alle gebruikers jouw 'prestaties' benaderen, heb je een sterk gemiddelde, maar wanneer er hele grote verschillen zijn en veel verschillen zijn, is het gemiddelde niet zo sterk.
Daarnaast heb ik mijn iPhone vaak in een autolader, dus mijn cijfers zijn niet reëel.
  #6  
Oud 12-03-12, 14:14
Broes Broes is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 32
Standaard

Mijn 'record' met ios 5.0.1 is 1 dag 2 uur standby en 8 uur en 59minuten gebruik.

Heb dit overigens maar 1 keer gehaald.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3gs batterij gaat langer mee na update 5.0 geforce86 iPhone algemeen 11 19-10-11 10:27
Hoe gaat jouw voicemail? Froggle Chat en geruchten 6 08-12-10 21:31
Hoe lang gaat jullie batterij mee? maloutje191 Archief 3 25-03-10 21:31
haarscheurtje in zwarte iphone 3g, hoe gaat tmobile er nu mee om? Mugenjou Project Odido (T-Mobile) 0 18-02-09 01:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:41.